کد خبر: 959403
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)؛
بیست وششمین یادواره شهدای منطقه مارالان ومدافعان حرم همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود.

غلامرضا صادقی  فرمانده پایگاه مقاومت مسجد امام جعفر صادق (ع) تبریز با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا گفت: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما بایستی چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جز رهروان شهدا قرار گیریم.

وی ادامه داد: شهدا مظهر راه حق و صحیح هستند و به وسیله توسل به آنها می توانیم به اوج رسیده و باید بدانیم که گرامیداشت یادوخاطر آنان کمتر از شهادت نیست.

غلامرضا صادقی  خاطر نشان کرد: شهدا مظهر ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیوی پشت کردند و از جان شیرین خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و امروز تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است.

فرمانده پایگاه مقاومت مسجد امام جعفر صادق (ع) تبریزهمچنین گفت دشمنان اسلام به ویژه امریکای جنایتکار هر روز به دنبال توطئه و دسیسه تازه ای به منظور تخریب اسلام و تضعیف فرهنگ اسلامی در بین فرزندان ما هستند که بایستی با هوشیاری تمام دسیسه های آنان  را خنثی کنیم.
وی افزود:  هیچ یک از شهدا و یا خانواده های آنان نیازمند برگزاری یادواره های شهدا نیستند بلکه برگزاری این مجالس معنوی نیاز اساسی ما و نسل جوان است.

 غلامرضا صادقی  با اشاره به اهمیت فداکاری‌های شهدای مدافع حرم،‌ گفت:‌ شهیدان مدافع حرم حقیقت‌هایی که می‌رفت در فهم نادرست تاریخ به فراموشی سپرده شوند، آنها را احیا کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت مسجد امام جعفر صادق (ع) تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بیست و ششمین یادواره شهدای منطقه مارالان ومدافعان حرم روز شنبه هشتم تیرماه بعداز  نماز مغرب و عشا،همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مسجد امام جعفر صادق (ع) در میدان شهید پیشقدم تبریزبا حضور خانواده معظم شهدا و عموم شهروندان  برگزار می شود.

صادقی افزود: سخنران  بیست و ششمین یادواره شهدای منطقه مارالان ومدافعان حرم سردار حاج رحیم نوعی اقدم از فرمانده هان هشت سال دفاع مقدس  وجبهه مقاومت و فرمانده قرارگاه زینب (س) بوده و مداحی جمعی از ذاکرین اهل بیت (ع(، خاطره گویی و خواندن اشعار آیینی از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر