کد خبر: 959384
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
مجرم سابقه‌دار در جریان تعقیب و گریز شبانه با پلیس، با خودروی مأموران و چند سواری عبوری به شدت تصادف کرد و پس از آن که لاستیک‌های خودرواش با شلیک مدام گلوله هدف قرار گرفت و از حرکت بازماند، بازداشت شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ علی‌آقا طیبی، رئیس کلانتری‌۱۳۹ مرزداران در توضیح حادثه گفت: نیمه‌شب جمعه‌۳۱ خردادماه مأموران کلانتری هنگام گشت‌زنی در خیابان عربشاهی در بلوار اشرفی اصفهانی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکی رنگ مظنون و بعد از استعلام متوجه سرقتی بودن آن شدند و به راننده فرمان ایست دادند.
راننده، اما بدون توجه به فرمان پلیس با فشار روی پدال گاز از خودروی پلیس فاصله گرفت و به چند خودروی پارک شده در مسیر خسارت وارد کرد. مأموران پلیس، اما با شلیک تیر هوایی و هشدار همزمان از راننده سارق خواستند توقف و خود را تسلیم کند که وی توجه نکرد و به فرارش ادامه داد. همزمان مأموران گشت برای انسداد مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی‌اصفهانی درخواست نیروی کمکی کردند.
در حالی که مسیر مورد نظر توسط گشت‌های کمکی بسته شده بود سارق بعد از رسیدن به خودروی پلیس و تصادف با خودروی مأموران موفق شد به مسیر فرارش ادامه دهد و به سمت جنوب بزرگراه حرکت کند. مأموران گشت، اما با تعقیب خودرو اقدام به شلیک به سمت لاستیک‌های خودرو کردند که خودرو ابتدای خیابان ستار‌خان ناگزیر به توقف شد و مأموران سارق را بازداشت کردند.
در بررسی سوابق متهم ۳۸‌ساله مشخص شد که او از مجرمان سابقه‌دار منازل است که بار‌ها به اتهام سرقت بازداشت شده و به زندان افتاده است. سرهنگ علی‌آقا طیبی، رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران گفت: تحقیقات برای شناسایی جرائم بیشتر متهم در کلانتری جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار