کد خبر: 959357
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
عماد افروغ، جامعه‌شناس با اشاره به فعالیت‌های سازمان هنری رسانه‌ای اوج در هشت سال اخیر گفت: اوج به لحاظ مضمونی کار‌های قابل توجهی داشته و مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت بوده و این همان چیزی است که سخت به آن در این سال‌ها نیازمند بوده‌ایم که باید در حوزه فرهنگ مقاومت فرهنگسازی انجام دهیم.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین:  افروغ درباره فعالیت‌های اوج تأکید کرد: برداشت من از فعالیت‌های سازمان اوج مثبت است. «اوج» فعالیت‌های شایسته‌ای طی هشت سال فعالیت خود داشته است. افروغ علت موفقیت سازمان اوج در فعالیت‌های هنری را متجلی کردن آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: مقولاتی که سازمان اوج به عنوان سوژه تولیدات خود انتخاب می‌کند جزو خاطرات خوش انسانی و انقلابی ما هستند. وی ادامه داد: این مقولات به دلایلی در سال‌های گذشته حداقل سهم کمی از قاب تصویر و سینما داشته است و سازمان اوج توانست در سال‌های اخیر، این خاطرات را احیا کند.
وی افزود: برای مثال فیلم «ایستاده در غبار» خاطرات حساس تاریخ انقلاب را برای ما زنده کرد یا «تنگه ابوقریب» که لحظات سرنوشت‌ساز دفاع مقدس را به تصویر کشیده بود یا فیلم «به وقت شام» که مقوله داعش را به عنوان بحث مهم جهان امروز در قالب یک داستان منصفانه و غیراغراق‌آمیز مطرح کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار