کد خبر: 959328
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
دکتر امیر روشن بخش به عنوان معاون ارتباطات و امور مشارکت‌ها و سرپرست گروه ارتباطات کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب شد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو ایران، دکتر حجت الله ایوبی در حکمی دکتر امیر روشن بخش را به سمت معاون ارتباطات و امور مشارکت‌ها و سرپرست گروه ارتباطات کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب کرد.
در حکم ایوبی آمده است:
نظر به دانش، تجربه و سوابق ارزشمندتان به موجب این حکم به سمت معاون ارتباطات و امور مشارکت‌ها و سرپرست گروه ارتباطات کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب می‌شوید.
امید است با بهره گیری از توان و تجربه اعضای محترم کمیته‌ها و نخبگان و مدیران و کارشناسان آن مجموعه، گام‌های بلندی برای ارتقاء جایگاه کمیسیون بردارید.
انتظار می‌رود در هفتادمین سالگرد تولد این نهاد مهم و اثرگذار با جلب حمایت دستگاه‌های مختلف دولتی و مردم نهاد و رسانه‌ها و اهالی فکر و اندیشه و قلم، قدم‌های استوارتری برای پیگیری منافع نظام جمهوری اسلامی ایران در سازمان یونسکو و موسسات و سازمان‌های وابسته بدان بردارید.
امیر روشن بخش پیشتر ریاست دبیرخانه مسوولیت اجتماعی کشور، عضویت در کمیته آبشناسی یونسکو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل کمیسیون ملی یونسکو را برعهده داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار