کد خبر: 959272
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از رونمایی بزرگترین فرش دستباف ایران به متراژ 600 مترمربع همزمان با این نمایشگاه خبر داد.

علی جهانگیری در تشریح عملکرد دبیرخانه نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف تبریز، از فعالیت شش کمیته تخصصی برای برگزاری این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: دبیرخانه نمایشگاه در جلسات متعدد از نظرات نخبگان، اساتید و فعالان حوزه فرش بهره‌مند شده است.

وی افزود: برای تعیین شاخص‌ها و سازوکارهای انتخاب فرش‌های دستباف حائز شرایط برای شرکت در نمایشگاه نیز مذاکرات لازم با دانشکده فرش انجام شده و این دانشکده همکاری‌های لازم را در این خصوص خواهد داشت.
جهانگیری گفت: تبلیغات و فضاسازی رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی توسط کمیته تیلیغات و اطلاع‌رسانی در سطح شهر تبریز در حال انجام است و اقدامات تبلیغی در شهرهای خواهرخوانده تبریز هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی از رونمایی بزرگترین فرش دستباف ایران به متراژ 600 مترمربع همزمان با این نمایشگاه خبر داد و گفت: مذاکرات و مکاتبات لازم با سفارت‌خانه‌های مستقر در ایران و اتاق‌های بازرگانی کشورهای مختلف برای اطلاع‌رسانی از این نمایشگاه در سطح بین‌المللی نیز انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر