کد خبر: 959165
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
حضور قهرمان المپیک در مسابقات جهانی در هاله‌ای از ابهام
اتفاق مهم در وزنه برداری و آن مصدومیت ملی پوش ما در وزن ۹۶ کیلوگرم است. جایی که سهراب مرادی یکی از شانس‌های مدال طلا در المپیک به شمارمی رود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری: دیروز سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران که در تمرین تیم ملی زیر وزنه ۲۰۰ کیلوگرم دچار مصدومیت از ناحیه کتف و کمر شد به بیمارستان منتقل شد تا وضعیت او بررسی شود. هر چند مرادی پیش از این هم از ناحیه کیتف دچار مصدومیت بود و در سفر به آلمان تشخیص داده شد فعلا زیر تیغ جراحی نرود، اما به نظر می‌رود بدبیاری هایاین ملی پوش خوش اخلاق پایانی ندارد و حضورش در مسابقات المپیک در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته باشد البته این در حالی است که مربی او خورشیدی فر که همراه سهراب مرادی به بیمارستان رفته بود در دربارهی وضعیت این وزنه بردار بیان کرد: پزشک متخصص، سهراب مرادی را معاینه کرد و گفت: خدا را شکر آسیب دیدگی جدی نیست از این رو با چند روز استراحت بهبود پیدا می‌کند.
خورشیدی فر در پاسخ به این پرسش که قرار بود از این وزنه بردار MRI گرفته شود و این اتفاق رخ داد، گفت: بله و پارگی نبود و با استراحت بهبود می‌یابد.

نوروزی: مصدومیت سهراب مرادی جدی نیست
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: مصدومیت سهراب مرادی جدی نیست و او مشکلی برای ادامه تمریناتش ندارد.
دکتر غلامرضا نوروزی درباره آسیب‌دیدگی سهراب مرادی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: من نه سهراب مرادی را دیدم و نه MRI او را و اطلاع چندانی از وضعیتش ندارم، اما بعد از اینکه در این باره پرس‌وجو کردم، متوجه شدم که آسیب‌دیدگی‌اش جدی نیست.
وی ادامه داد: او مشکلی برای ادامه تمریناتش ندارد و در این خصوص دکتر بنی‌جمال پیگیر موضوع است. ظاهراً مرادی از ناحیه کتف آسیب دیده که باید MRI او را پزشک متخصص بررسی کند.
سهراب مرادی که پیش از این از ناحیه کمر آسیب دیده بود، در نهایت بدون عمل جراحی و با انجام درمان اصلاحی در آلمان، کارش را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه داد. او چهارشنبه بار دیگر دچار مصدومیت شد.
سهراب مرادی برای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ که ۲۵ شهریور در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود و او چند ماه پیش نیز درگیر مصدومیت از ناحیه کمر شد که در آلمان این مصدومیت را برطرف کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار