کد خبر: 959153
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
تهیه‌کننده پروژه مطرح کرد
تهیه‌کننده مینی سریال «شهید حججی» بیان کرد که با نویسنده فیلمنامه این سریال تسویه حساب شده و دیگر قرار نیست این پروژه به تولید برسد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سعید کمانی تهیه‌کننده تلویزیون که سال گذشته از تولید مینی سریالی با محوریت شهید محسن حججی خبر داده بود، درباره روند تولید این سریال گفت: با نویسنده این سریال بر اساس برآورد مالی اولیه توافقاتی صورت گرفته بود و جلساتی هم برگزار شد، اما از آنجا که نخواستند این سریال ساخته شود، پروژه منتفی و با نویسنده هم تسویه حساب شد.

وی درباره چرایی توقف تولید این سریال عنوان کرد: سازمان صداوسیما اواخر سال ۹۷ درصدی از بودجه سیما فیلم را برای سال ۹۸ کم کرد و مرکز سیما فیلم هم بودجه را به پروژه‌هایی که اولویت بیشتری دارند اختصاص می‌دهد.

این تهیه‌کننده درباره اینکه چه زمانی دوباره سراغ پروژه «شهید حججی» خواهد رفت، گفت: اولویت تلویزیون موضوعاتی از این دست نیست و فعلاً بودجه‌ای برای ساختش وجود ندارد.

وی در پایان با اشاره به بحران مالی تلویزیون عنوان کرد: اکنون بیشتر بودجه تلویزیون در اختیار سریال‌های مناسبتی مثل سریال‌های نوروز یا ماه رمضان قرار دارد و کمتر می‌توان سراغ موضوعات دیگر رفت.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
0
0
برای این سریال های انقلابی بودجه نیست ولی برای برنامه بیهوده خندوانه بودجه هست . برای واردات اقلام ضروری ارز نیست ولی برای واردات غذای سگ و گربه ارز 4200 تومانی هست !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار