کد خبر: 959146
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی امروز و فردا در برخی استان‌ها خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین:‌ بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز جمعه در استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، دامنه‌های البرز شرقی در استان‌های مازندران، گلستان و سمنان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برف و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. شدت بارش‌ها امروز در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خواهد بود.

بعدازظهر امروز همچنین در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شرایط برای افزایش ابر، رگبار و رعد و برق مهیاست. فردا اول تیرماه ۹۸ بارش‌های پراکنده در استان گلستان، ارتفاعات سمنان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان دور از انتظار نخواهد بود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده از روز یکشنبه تا اواسط هفته آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش دما به ویژه در نیمه غربی کشور خواهیم داشت.

در دو روز آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب استان‌های سمنان، تهران، قزوین، البرز و برخی مناطق استان‌های قم، اصفهان و یزد در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود. امروز همچنین نواحی مرکزی و شرقی خلیج‌فارس مواج پیش بینی شده است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار