کد خبر: 959122
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
مرد قمه به دست با حمله به دو چاپچی روزنامه جوان در شهرک بنفشه کرج یکی از آن‌ها را غرق خون کرد و از محل گریخت. متهم با طرح شکایت از سوی دو چاپچی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
 سرویس جامعه جوان آنلاین: یکی از چایچی‌های چاپخانه روزنامه جوان که علی نام دارد و به شدت دچار جراحت شده است در شرح ماجرا می‌گوید: شامگاه چهارشنبه ۲۲‌خردادماه سوار بر خودروی شخصی‌ام همراه یکی از همکاران در مسیر بازگشت از چاپخانه به سمت خانه بودیم. وقتی وارد شهرک بنفشه شدیم ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ نوک‌مدادی راهمان را سد کرد. راننده پیاده شد و از من خواست به سمت عقب حرکت کنم، اما پشت سر ترافیک ایجاد شده‌بود و امکان آن وجود نداشت. مرد قوی هیکل، اما شروع به فحاشی کرد. من پیاده شدم و با نشان دادن ترافیک پشت سر خواستم به مسیرش ادامه دهد که ناگهان به من حمله کرد و من را با ضربات مشت و لگد هدف قرار داد. او سپس به سمت خودروی خود رفت و در حالی که قمه‌ای بزرگ به دست داشت به سمت من دوید. همکارم در حالی که دستش شکسته بود با دیدن این صحنه خواست مانع از حمله آن مرد شود که مرد قمه به دست با دسته قمه‌ضربه‌ای محکم به سر او زد که نقش بر زمین شد. من در این فرصت به سرعت خودم را به پشت فرمان ماشینم رساندم و تلاش کردم شیشه ماشین را بالا دهم که مرد قمه به دست رسید و شروع به زدن ضربات متعدد کرد. هر چند تلاش کردم از اصابت ضربات فرار کنم، اما نقاط مختلفی از بدنم هدف اصابت ضربات قرار گرفت و به شدت مجروح شدم. وقتی خونم روی شیشه‌های ماشین پاشیده شد مرد قمه به دست به سمت خودروی خودش دوید و فرار کرد. من در همان زمان توانستم شماره پلاک او را یادداشت کنم.
علی ادامه داد: بعد از آن بود که مأموران کلانتری‌۳۸ بنفشه در محل حاضر شدند و من و همکارم علیه آن‌ها اعلام شکایت کردیم و شماره پلاک خودرو را در اختیارشان گذاشتیم. همزمان امدادگران اورژانس هم در محل حاضر شدند و من را به بیمارستان منتقل کردند. او می‌گوید: چند نقطه از نقاط مختلف بدنم براثر اصابت ضربات قمه دچار پارگی شده است و امیدوارم که متهم به زودی بازداشت شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار