کد خبر: 959078
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
تصویر زیر، تفاوت مبل حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در دو دیدار ۲۰ سال پیش و اخیر ایشان را نشان می‌دهد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: ساده‌زیستی یکی از مسائلی است که در زندگی فردی، اجتماعی و معنوی هر فرد تاثیر زیادی دارد. از دیدگاه اسلام ساده‌زیستی یکی از ارزش‌های متعالی انسان به شمار می‌رود. ساده زیستی یکی از صفات بارز رهبر انقلاب است و بار‌ها نشانه‌هایی از آن را در گوشه و کنار زندگی ایشان دیده‌ایم.

در ادامه دو تصویر را مشاهده می‌کنید که در آن یکی از نشانه‌های ساده زیستی رهبر انقلاب نمایان است. این تصاویر نشان می‌دهند مبلی که حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در دیدار‌های بین‌المللی از آن استفاده می‌کنند، در طول بیست سال گذشته هیچ تغییری نکرده است.

یکی از تصاویر زیر نشان مربوط به دیدار نلسون ماندلا با رهبر انقلاب در سال ۱۳۷۸ و تصویر دیگر برای دیدار آبه شینزو با ایشان در سال ۱۳۹۸ است. در این دو تصویر یک نکته مشترک وجود دارد که با کمی دقت می‌توان آن را متوجه شد. در هر دو تصویر، مبلی وجود دارد که طی ۲۰ سال تغییر نکرده و فقط ترمیم شده و روکش مبل عوض شده است.
 
مبل مقام معظم رهبری
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
4
تغییر رفتار مسئولین از ساده زیستی به اشرافیگری از اوایل دهه ۷۰ ریشه اکثر رانت و فساد و فاصله طبقاتی بین مردم وتباهی ها و ووو شد. خدا باعث و بانی این انحراف بزرگ را نیامرزد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار