کد خبر: 959013
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
رونمايي و معرفي طرح " اصفهان 2020" در نمايشگاه گردشگري
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: طرح اصفهان 2020 شهرداری در يازدهمين نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان به عنوان یک فرصت مهم برای رونق گردشگری و کسب و کارهای مرتبط با این موضوع معرفي مي شود و از این حیث مشارکت مردم در آن بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،ایمان حجتی با اشاره به برگزاری يازدهمين نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان و اقدامات شهرداري برای این نمایشگاه اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان از امروز فعالیت خود را آغاز می کند. شهرداری اصفهان و سازمان های زیرمجموعه آن حضور پر رنگی در این نمایشگاه خواهند داشت که برپایی دو غرفه ویژه در این نمایشگاه از آن جمله آن ها است.    

وی با بیان اینکه غرفه اصلی شهرداری اصفهان با عنوان "اصفهان 2020"  فعاليت مي كند، تصریح کرد: در این غرفه برنامه های ویژه ای برای مخاطبان در نظر گرفته شده است، با حضور مدیران ارشد گردشگری کشور از جمله معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به صورت رسمی آغاز فعالیت های ستاد 2020 کلید می خورد و از كليات طرح اصفهان 2020 در این غرفه رونمایی می شود. 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: در کنار این موضوع بسیاری از فرآیندهای اجرایی اصفهان 2020 نیز آغاز می شود که از آن جمله می توان به فراخوان طراحی لوگوی اصفهان 2020 ویژه طراحان و گرافیست ها اشاره کرد.

وی بیان داشت: در غرفه اصفهان 2020 همچنين میز گفت و گویی فعال می شود تا فضایی جهت تبادل نظر و گفت و گو با شهروندان فراهم شود، ‌این فرصت با استفاده از فرم هایی برای دریافت نظرات و جلب مشارکت شهروندان پيش بيني شده است.

حجتی با بیان اینکه اصفهان 2020 یک فرصت برای رونق گردشگری و کسب و کارهای مرتبط با این موضوع بوده و از این حیث مشارکت مردم در آن بسیار مهم است، اضافه کرد: بر اساس اين برنامه قرار است اقتصاد شهر از طريق گردشگري رشد پیدا کند، از این نظر از مردم اصفهان در خواست داریم نظرات خود را در این خصوص به شهرداری ارائه دهند. 

وی گفت: به دلیل اینکه شهرداری تمایل داشت شهروندان اصفهانی و بازدید کنندگان با همه دیدنی های اصفهان بیشتر آشنا شوند یک قرعه کشی شبانه نیز در غرفه برگزار می شود تا به حاضرین یک هدیه ویژه گردشگری شهر اصفهان اهدا شود و آنها بتوانند اصفهان را به صورت ویژه تر و متفاوت تر در قالب این اصفهان گردی مشاهده کنند و لذت ببرند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، رونمایی از کتاب معرفی اصفهان به زبان انگلیسی را از دیگر فعالیت های غرفه اصفهان 2020 ذکر کرد و افزود: این کتاب توسط مرکز اصفهان شناسی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تالیف و توسط انتشارات همین سازمان منتشر شده و از آن رونمایی می شود. 

وی با اشاره به معرفي فرصت های سرمایه گذاری در این نمایشگاه، بیان داشت: در اين نمايشگاه، 20 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان معرفی می شود و علاقمندان به گردشگری می توانند با دریافت اطلاعات این طرح ها با مسئولان این سازمان در این زمینه گفت و گو کنند.

حضور ويژه نمايندگان خواهر خوانده ها در غرفه شهرداري اصفهان

حجتی تاکید کرد: در کنار غرفه اصفهان 2020 غرفه ای از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز با نام غرفه "جهان شهر اصفهان" ویژه خواهرخوانده ها و شبکه شهرهایی که اصفهان در آنها عضویت دارد، فعال است، در این غرفه نماينده چند خواهر خوانده اصفهان از جمله شهر کوالالامپور مالزی و شهر شیان چین، شهر یاش رومانی، ‌شهر بارسلونا و ... حضور دارند.

وی با بیان اینکه غرفه جهان شهر اصفهان ویژه ارتباطات بین المللی شهر اصفهان است، اضافه کرد: علاقمندان به حوزه بین الملل، صاحبان کسب و کارها، شرکت ها و سازمان هایی که علاقه دارند با خواهر خوانده های شهر اصفهان مبادله و ارتباط داشته باشند بازديد از این غرفه را از دست ندهند زیرا می توانند با استفاده از این غرفه تعاملات خود را ایجاد و ساماندهی کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: طرح دیگری که در غرفه اصفهان 2020 فعال می شود، پویش سفیران گردشگری اصفهان است. افرادی که تمایل دارند در حوزه گردشگری به صورت داوطلبانه و مشارکتی فعالیت کنند در قالب این طرح مشاركت خواهند داشت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر