کد خبر: 959007
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
باشگاه استقلال از سه دستیار ایتالیایی آندره استراماچونی در این تیم رونمایی کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: عمر دانسی، سباستین لتو و مارکو کاسر ‏‬ سه مربی ایتالیایی که قرار است در کنار آندره استراماچونی به کار در تیم استقلال مشغول شوند، امروز وارد تهران شدند. استراماچونی احتمالاً فردا به تهران می‌آید و مراسم معارفه این مربی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

باشگاه استقلال دستیاران استراماچونی را به این شرح معرفی کرده است:

عمر دانسی؛ متولد ۱۹۷۱
دانسی در سال ۲۰۰۴ عهده دار مسئولیت فنی تیم جوانان برشا بوده و در سال ۲۰۰۸ همین سمت را در تیم بوفالارو بدست آورد. او از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ هم عضوی از آکادمی میلان بود و مربی زیر ۱۸ ساله‌های این تیم هم بود.
دانسی در سال ۲۰۱۶ به مدت یک سال عضو کادرفنی تیم پاناتینایکوس یونان بود و در سال ۲۰۱۸ به عنوان دستیار اول در تیم اسپارتاپراگ جمهوری چک مشغول به کار شد.

سباستین لتو؛ متولد ۱۹۸۶
او اصالتاً آرژانتینی است، ولی پاسپورت ایتالیایی دارد. لتو به عنوان یک وینگر تهاجمی ابتدا فوتبالش را در باشگاه لانوس آرژانتین آغاز کرد و در ادامه به لیورپول پیوست و از آنجا قرضی راهی المپیاکوس شد. باشگاه بعدی او پاناتینایکوس یونان شد که در آن دوران بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. لتو سپس به کاتانیا ایتالیا رفت.

در سال ۲۰۱۵ او بار دیگر به لانوس قرض داده شد و مجدداً سال بعد به پاناتینایکوس بازگشت. آخرین باشگاه او، الامارات امارات بود که سال ۲۰۱۷ به این تیم پیوست.

مارکو کاسر؛ متولد ۱۹۷۴
کاسر فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه رم و دارای مدرک کارشناسی ارشد، تمرین دهنده حرفه‌ای ورزشکاران از کاورسیانو. او کارش را از تیم بلونو کالچیو آغاز کرده و سپس در سالرنیتانا کالچیو حاضر شده است. او سابقه حضور در نوارا و برتی ایتالیا را هم دارد.
کاسر در تیم والتا از کشور مالت هم حاضر بوده که با قهرمانی لیگ و حضور در مراحل مقدماتی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان همراه شده است. او در دسامبر ۲۰۱۶ به تیم تونسی الصفاقسی پیوسته و به مدت دو فصل متوالی در آنجا حضور داشته است. آخرین تیم او که اخیراً از آن جدا شده، برکیکارا در لیگ مالت بوده است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار