کد خبر: 958998
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
سردار رجبی در گفت‌وگو با جوان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اجلاسیه نهایی کنگره ملی 5400 شهید استان فردا با حضور سردار سلامی در سنندج برگزار می‌شود و همه چیز مهیای این رویداد بزرگ فرهنگی است.

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: بعد از برگزاری کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد در استان، سمت و سوی کارهای فرهنگی به کنگره ملی 5400 شهید استان سوق داده شد که از آن زمان تاکنون کارهای فرهنگی فاخری انجام شده است.

وی اضافه کرد: بیان خاطرات و رشادت‌های دوران دفاع مقدس، مجاهدت‌های رزمندگان و انتقال مفاهیم ایثارگری و شهادت‌طلبی و انقلابی به نسل جدید با هدف آشنایی با تاریخ خودمان از اهداف برگزاری اجلاسیه‌ها و کنگره‌های شهداست چرا که عدم تکرار و یادآوری، موجب فراموشی می‌شود.

سردار رجبی یادآوری کرد: ایجاد امنیت پایدار استان کار بزرگ شهداست و لذا باید برای نعمت امنیت پایدار در استان قدردان شهدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یادآوری دوران اوایل انقلاب و ناامنی‌هایی که ضدانقلاب در کردستان برای مردم بوجود آورده بود، اهمیت برخورداری از نعمت امنیت پایدار را بیشتر برای ما عیان می‌کند.

وی همچنین گفت: کنگره 5400 شهید کردستان قدردانی از شهدا و خانواده‌های آنان است که صبوری مضاعف‌تری پیشه‌ کردند و رنج‌های زیادی زیادی متحمل شدند و این کنگره ادای دین به شهدا و خانواده آنان است هر چند شاید کمترین کار باشد.

فرمانده سپاه کردستان اذعان داشت: با تلاش مجموعه سپاه و همکاری سایر دستگاه‌ها، امروز سنندج مهیای برگزاری اجلاسیه نهایی است که فردا پنجشنبه با حضور فرمانده کل سپاه برگزار خواهد شد.

سردار رجبی گفت: مسؤولان استانی و کشوری، خانواده معظم شاهد، رزمندگان دوران دفاع مقدس استان از جمله پیشمرگان مسلمان کرد و مردم ایثارگر استان در این اجلاسیه حضور خواهند یافت.

وی همچنین افزود: افراد شاخصی هم از 22 استان کشور برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی در کردستان دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/2330/70

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر