کد خبر: 958899
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته نسبت به فعال کردن ۱۱۷ پروژه راکد و نیمه فعال در بخش کشاورزی اقدام کردیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، خلیل نیکشاد که همزمان با روز جهاد کشاورزی در جمع جهادگران اظهار کرد: ما در یک سال گذشته طرح‌ها و پروژه‌های شاخص جهاد کشاورزی را مورد پیگیری و هدفگذاری قرار دادیم که بخش عظیمی از این پروژه‌ها به سرانجام رسیده است.

وی اقدامات شاخص را در این زمینه توجه به تنوع‌بخشی الگوی کشت و توسعه سامانه نوین آبیاری اعلام و خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته 250 درصد رشد برنامه و اجرای طرح‌ها را در این حوزه شاهد بودیم به طوری که در یک هزار و 288 هکتار از اراضی استان این سامانه‌های نوین آبیاری اجرا شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: در 15 هزار هکتار از اراضی استان اردبیل مطالعه و اجرای پروژه سامانه نوین آبیاری را هدفگذاری کردیم که امیدواریم در سالجاری و سال آینده این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

نیکشاد به افتتاح 39 طرح و پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها به 125 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آماده افتتاح هستند.

وی برنامه شاخص این سازمان را در یک و نیم سال اخیر شناسایی و فعال کردن طرح‌های راکد و نیمه فعال بیان و تصریح کرد: سعی ما بر این بوده تا این پروژه‌ها را که در 10 سال گذشته فعال بودند شناسایی و فعال کنیم که در این زمینه 117 طرح در سال گذشته در بخش دام و طیور، صنایع تبدیلی و واحدهای فناوری شناسایی و فعال شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل پرداخت تسهیلات به این واحدها با نرخ سود پائین و از محل تبصره 18 را یادآور شد و افزود: امسال نیز با توسعه کشت گلخانه‌ای و افزایش تولید و زنجیره آن در زیربخش‌های کشاورزی سعی داریم تا آمار اشتغال امسال را که به این سازمان پیشنهاد شده تحقق بخشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر