کد خبر: 958895
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج:
رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: عملیات اجرایی مرکز خدماتی بهشت (هایپر مارکت بهشت) به عنوان اولین پروژه‌ی مشارکت و سرمایه گذاری در بخش خصوصی به صورت (B.O.L.T) با همکاری سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج آغاز شد.

حمیدرضا عسگری با بیان این مطلب افزود: این پروژه هم سو با سیاست های شورای شهر کرج و مدیریت شهری در خصوص تکریم ارباب رجوع وارد فاز اجرایی شده است.

وی بیان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعین و تسهیل در تامین نیازمندی های زائرین، احداث این مجموعه خدماتی در دستور کار قرار گرفت و به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج معرفی شد.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج افزود: این پروژه به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع شامل فروشگاه مواد غذایی، نمایشگاه و فروشگاه سنگ مزار، گل، شیرینی و ملزومات برگزاری مراسم های ترحیم جهت ارایه خدمات به صورت متمرکز به مراجعین و زائرین اهل قبور است که پس از نیازسنجی اولیه بر اساس ویژگی های پروژه و بعد از گذراندن مراحل و تشریفات قانونی، انتخاب سرمایه گذار و عقد قرارداد، به عنوان اولین پروژه مشارکتی با این سازمان وارد مرحله اجرایی شد.

عسگری ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی با تعریف پروژه های برد _ برد و بر اساس قوانین و مقررات مشوق خوبی برای دیگر سرمایه گذران و ورود آنها به پروژه های خدماتی و عمرانی است که نهایتا به ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری کرج منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه مرکز خدماتی بهشت (هایپر بهشت) پس از عقد قرارداد و تحویل زمین از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است که با نظارت اجرایی سازمان مدیریت آرامستان ها دارای پیشرفت مطلوبی است و طبق زمان بندی ارائه شده پیش بینی می شود این پروژه ظرف شش ماه آینده وارد مدار خدمت رسانی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار