کد خبر: 958785
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
تصاویر شکار شده از روگ جدید، نمایی از مدل مفهومی "اکس موشن" ۲۰۱۸ را در ذهن تداعی می‌کند.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: تصاویر مخفیانه نسل آینده نیسان روگ با پوشش‌های استتاری سنگین در سایت‌ها مجازی خودرویی منتشر شد. تست‌های اولیه این خودرو در "فارمینگتون هیل" میشیگان صورت می‌گیرد.
تصاویر شکار شده از فیس‌لیفت نیسان روگ
استتار بدنه روگ جدید به شدت سنگین است و جلو پنجره، چراغ‌های عقب و جلو پوشیده شده‌اند. با این وجود با ارزیابی این شبح می‌توان می‌گفت که خودرو با مدلی شیک‌تر، با زوایای زیاد و بریدگی‌های بیشتر روبه‌رو هستیم.
تصاویر شکار شده از فیس‌لیفت نیسان روگ
تصاویر شکار شده از روگ جدید، نمایی از مدل مفهومی "اکس موشن" ۲۰۱۸ را در ذهن تداعی می‌کند. شباهت این دو خودرو در نمای انتهایی بیشتر به نظر می‌رسد.
تصاویر شکار شده از فیس‌لیفت نیسان روگ
احتمالا یک این موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر در نیسان روگ توانی حدود ۱۷۰ اسب بخار برای آن رقم می‌زند. این موتور نمونه موتور‌های نیسان آلتیمای ۲۰۱۹ است و ۱۸۸ اسب‌بخار قدرت دارد.

از دیگر گزینه‌های موتوری این خودرو می‌توان به نمونه‌های ۲.۰ لیتری و ۴ سیلندر توربوشارژ اشاره کرد. نیسان اعلام کرده برخی از روگ‌های آینده نیز به صورت هیبریدی ارائه خواهند شد.
تصاویر شکار شده از فیس‌لیفت نیسان روگ + تصاویر
این خودرو به طیف وسیعی از سامانه‌های کمک راننده ماننده سامانه کنترل کروز تطبیقی و نگه‌دارنده بین خطوط مجهز است.
تصاویر شکار شده از فیس‌لیفت نیسان روگ
سامانه هشدار دهنده خروج از خط، ترمز خودکار اضطراری، شناساگر نقاط کور، ترمز هوشمند حرکت روبه عقب و سیستم سپر ایمنی خودرو از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

در حال حاضر نمی‌دانیم نیسان در چه تاریخی از این خودروی جدید رونمایی می‌کند. نسخه کنونی روگ در سال ۲۰۱۷ معرفی شده و به نظر می‌رسد به زمان ارتقاء آن نزدیک باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر