کد خبر: 958771
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل:
مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: ماه آینده با حضور معاون سازمان صداوسیما استودیو ۴۰۰ راه‌اندازی خواهد شد تا امکان تهیه و پخش برنامه‌ها با گستردگی خاص فراهم آید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی ملااحمدی در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: ما برای انسجام‌بخشی به فعالیت‌های رسانه‌ای و انعکاس رخدادها و اتفاقات در شهرهای مختلف استان در حال حاضر دفتری را در فرمانداری‌ها با همراهی خبرنگاران راه‌اندازی کردیم ولی با پیگیری استاندار اردبیل قرار است دفاتر خبری در شهرهای مختلف راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: به رغم آنکه در برخی از استان‌ها 5 تا 7 دفتر خبری در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده متاسفانه در هیچ یک از شهرهای استان اردبیل دفتر خبری مصوب با چارت سازمانی نداریم ولی باید تلاش جدی را انجام دهیم تا این دفاتر با امکانات و تجهیزات مناسب خبرنگاران که بسیار هزینه سنگینی را به دنبال خواهد داشت راه‌اندازی شود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل‌ با بیان اینکه هیچ یک از فرمانداران استان ريالی اعتبار در اختیار صداوسیما قرار ندادند، تصریح کرد: ما آمادگی داریم با کمک شورای اسلامی استان و به صورت مشارکتی برنامه‌هایی را تهیه و از صداوسیما پخش کنیم که نمونه موفق این برنامه‌های مشارکتی با همکاری شهرداری اردبیل هم اکنون در حال تهیه و پخش است.

ملااحمدی به محدودیت سازمان در راه‌اندازی رادیوشهرها اشاره کرد و گفت: به غیر از چند شهر در کشور سازمان صداوسیما قصد توسعه رادیوشهرها را ندارد اما تلاش ما بر این است تا رادیومغان را که در سال‌های گذشته فعال بوده دوباره راه‌اندازی کنیم تا امکان تهیه و پخش برنامه‌ها از طریق این مجموعه فراهم آید.

وی از راه‌اندازی استودیوی 400 متری در اردبیل خبر داد و بیان کرد: ماه آینده با حضور معاون سازمان صداوسیما این استودیو راه‌اندازی خواهد شد تا امکان تهیه و پخش برنامه‌ها با گستردگی خاص فراهم آید.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل به هزینه سنگین تجهیزات و عدم تامین اعتبارات در تهیه و تولید پخش برنامه‌های دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: سال گذشته از محل اوراق اسناد خزانه و اعتبارات استانی دو میلیارد تومان منابع در اختیار ما قرار گرفت که این رقم حتی هزینه خرید یک دوربین و تجهیزات سه پایه را نمی‌دهد.

ملااحمدی اضافه کرد: ما در دو سال اخیر کارهای ابتکاری فراوانی را انجام دادیم اما حتی یکی از مسئولان و مدیران شهرستان‌ها تقدیر و تشکر خالی را نیز از ما نکردند در حالی که پخش زنده راهپیمائی از 5 شهرستان و عزاداری شهرهای مختلف به صورت زنده و تهیه و پخش برنامه‌های مختلف از شهرستان‌ها از جمله آنها بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: به دور از سیاسی‌کاری ما آماده تهیه، تولید و پخش برنامه از شوراها هستیم و یقین داشته باشید ما هیچ خصومتی را با شوراها و جایگاه منتخبین مردم نداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر