کد خبر: 958714
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
عضو شورای شهر تبریز:
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه من نماینده مردم هستم نه نماینده چند اقتصاددان گفت: من دنبال حقیقت هستم و تا حقیقت روشن نشود دست از سر شرکت همشهری بر نمی‌دارم.

محرم محمدزاده  در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: شرکت‌های تامین نیرو طرف قرارداد با شهرداری تبریز فقط قانون را دور می‌زنند.

وی ادامه داد: این شرکت‌ها پول‌ها را در بانک‌ها سپرده‌گذاری می‌کنند و ۱۸ درصد سود دریافت می‌کنند، چرا که جریمه عدم پرداخت حق بیمه دو درصد بوده ولی سود سپرده ۱۸ درصد است.

محمدزاده با تاکید بر اینکه باید با کارکنان شهرداری تبریز قرارداد مستقیم بسته شود، گفت: در شهرهای دیگر با کارکنان قرارداد مستقیم بسته شده است.

وی اضافه کرد: طبق ادعای شرکت همشهری شهرداری به این شرکت 82 میلیارد تومان بدهی دارد، این طلب از کجا بوجود آمده است؟ 

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه من نماینده مردم هستم نه نماینده چند اقتصاددان گفت: من دنبال حقیقت هستم و تا حقیقت روشن نشود دست از سر شرکت همشهری بر نمی‌دارم.
 

تحقیق و تفحص از شرکت تعاونی همشهری در حال انجام است

آجودان‌زاده رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورا نیز در این جلسه با اشاره به تحقیق و تفحص شورا از همشهری یادآور شد: تحقیق و‌ تفحص از شرکت تعاونی همشهری در دو فاز وارد عمل شد، در فاز اول جلسات کمیته کارشناسی بود.

وی ادامه داد: نمونه قراردادهای پرسنل، اسناد پرداختی حق بیمه، اسناد حسابرسی شده سهم شهرداری و… درخواست شده بود و شرکت همشهری ادعا دارد که شهرداری تبریز حق بیمه‌ها را با تاخیر ۴تا ۸ ماهه پرداخت می‌کند.

آجودان‌زاده  اضافه کرد: در فاز دوم کارشناسان در شرکت همشهری مستقر شده‌اند و در جلسه امروز اسناد ارائه شده به کمیسیون با واقعیت‌ها تطبیق داده خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر