کد خبر: 958657
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
با همکاری بنیاد مستضعفان
با توجه به ریشه چندین ساله قالی بافی در منطقه سیستان و اشتغال زیاد مردم از این طریق در تلاشیم تا این صنعت را در سیستان احیا کنیم.

رئیس شرکت سهامی فرش ایران در جلسه‌ای که با حضور مجری پروژه آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی و فرماندار زهک در فرمانداری برگزار شد، گفت: با توجه به ریشه چندین ساله قالی بافی در منطقه سیستان و اشتغال زیاد مردم از این طریق در تلاشیم تا این صنعت را در سیستان احیا کنیم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان،  محمد پناه افزود: حضور بنیاد علوی در شهرستان زهک و سرمایه انسانی ماهر دو عاملی هستند که زمینه احیای دوباره کارگاه‌های قالی بافی و توسعه این صنعت مهم را بر مبنای تفاهم نامه‌های بنیاد علوی فراهم کرده است. 

 

احياي صنعتي کهن

 

محمدرضا صفایی مجری پروژه آبادانی و پیشرفت شهرستان زهک نیز در این جلسه از آماده شدن پیش نویس تفاهم نامه همکاری با شرکت مذکور خبر داد و افزود: بزودی این بنیاد عملیات تعمیر و تجهیز کارگاه‌های غیر فعال را آغاز خواهد کرد و زمینه چندصد شغل در این حوزه فراهم می‌شود. 

اربابی فرماندار زهک نیز با ابراز خرسندی از خدمات بنیاد علوی در شهرستان زهک گفت: فراهم کردن زمینه اشتغال برای مردم موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد. 

وی همچنین افزود: فرمانداری آمادگی کامل جهت همکاری در راستای فعال کردن کارگاه‌های غیر فعال را در شهرستان دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار