کد خبر: 958605
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: شهرداری برای پخش مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان از طریق تلویزیون‌های شهری در پارک‌ها و مسیر‌های پرتردد آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه شورای عالی ورزش استان اظهار کرد: ما چهار نقطه را در این زمینه شناسایی کردیم تا در شورابیل، عالی قاپو، خیابان معلم و یکی دیگر از نقاط پرتردد شهر پخش این مسابقات را از طریق تلویزیون‌های شهری و با تمهید مسایل امنیتی برای شهروندان شاهد باشیم و زمینه بهره‌مندی علاقمندان را از فضای جمعی و گروهی برای دیدن این رقابت‌ها به وجود آوریم.

وی خاطرنشان کرد: ما در آستانه برگزاری دو رویداد مهم در شهر اردبیل هستیم که طی روزهای آینده همایش بین‌المللی گردشگری و سلامت برگزار خواهد شد و به دنبال آن هفته چهارم مسابقات والیبال مردان لیگ ملت‌های جهان نیز اواخر هفته برگزار خواهد شد که ما در حد وسع و توان نسبت به آراستگی شهر، خط کشی خیابان‌ها، رفت و روب، رنگ‌آمیزی، گلکاری و زیباسازی بصری شهر اقدام کردیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: تبلیغات در مناطق مختلف شهر با همکاری صاحبان فضاهای تبلیغاتی اعم از استندها، لایت‌باکس‌ها و تابلوهای بزرگ شهری آغاز شده و طی روزهای آینده این تبلیغات شکلی متفاوت‌تر نیز پیدا می‌کند.

لطف‌اللهیان افزود: با همکاری ورزش و جوانان آمادگی نصب المان‌ها و نمادهای این مسابقات را در میادین و خیابان‌های شهر داریم و در کنار آن سعی خواهیم کرد در روزهای آینده هر چند با تاخیر تقویت تبلیغات محیطی را به شکل گسترده و وسیع انجام دهیم.

وی از پخش مستقیم این مسابقات از طریق تلویزیون‌های شهری به ویژه مکان‌های پرتردد شهر اردبیل برای علاقمندان رشته والیبال خبر داد و گفت: در پیاده راه عالی‌قاپو و خیابان ساحلی پیش‌بینی می‌کنیم با بیشترین استقبال در پخش این مسابقات به صورت زنده روبرو شویم.

شهردار اردبیل برگزاری این مسابقات را فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های شهر اردبیل در بخش گردشگری و معرفی ابنیه‌های تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و مواهب خدادادی اعلام و تصریح کرد: ما حتی آمادگی برگزاری تورهای اردبیل‌گردی را برای میهمانان این رقابت‌ها داریم و شهرداری برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی – هنری همراه با پذیرایی و برپایی ضیافت شام برای این میهمانان اعلام آمادگی می‌کند.

لطف‌اللهیان ادامه داد: به میمنت برگزاری این رویداد و با هدف توسعه ورزش همگانی به ویژه ترغیب مردم به رشته والیبال سعی داریم تا چندین سالن ورزشی را در شهر اردبیل افتتاح کرده و در این زمینه همراه با برگزاری این رویداد در خدمت علاقمندان باشیم.

وی از آمادگی شورا و شهرداری اردبیل برای پشتیبانی از یک تیم والیبال برای حضور در لیگ‌های کشوری خبر داد و اظهار کرد: با این حضور می‌توانیم ورود حرفه‌ای به مسابقات کشوری را استارت بزنیم به طوری که ما آمادگی تشکیل و پشتیبانی از یک تیم والیبال را در لیگ دسته یک داریم تا در بهترین شرایط این تیم بتواند با تکیه بر استعدادها و توانمندی جوانان این خطه بضاعت والیبال ما را نشان دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر