کد خبر: 958584
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
اظهار نظر‌ها در خصوص مخالفت با اکران فیلم «دختر شیطان» در قم کذب محض است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آ‌نلاین: محمدکاظم رضوانی مدیر اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد قم در گفت‌وگو با ایسنا، مخالفت با اکران فیلم «دختر شیطان» در قم را کذب محض دانست و عنوان کرد: طبق بخشنامه جدید وزارت ارشاد، بنا شده است برای اکران هر فیلمی، پروانه نمایش فیلم برای استان صادر و توسط سازمان سینمایی ارسال شود. وی افزود: برای فیلم «دختر شیطان» هنوز این روال طی نشده و سازمان سینمایی تا این لحظه پروانه نمایش این فیلم را برای استان قم ارسال نکرده است و بر همین اساس سینماداران قم نیز درخواستی برای اکران نداشته‌اند.
مدیر اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد قم بیان کرد: این حق برای هر استانی وجود دارد که متناسب با فرهنگ، اقلیم و شرایط، با اکران فیلمی موافقت بکند یا آنکه اجازه اکران آن فیلم را ندهد.
وی ادامه داد: در مورد فیلم «دخترشیطان» نیز این شرایط وجود دارد و پس از اینکه سازمان سینمایی پروانه نمایش این فیلم را برای استان ارسال کند و سینماداران نیز برای اکران درخواست بدهند، این فیلم مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای اکران، نظر نهایی داده می‌شود ولی هنوز اصلاً این فیلم به آن مرحله نرسیده است و اظهار نظر‌ها در خصوص مخالفت با اکران این فیلم در قم توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کذب محض است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار