کد خبر: 958573
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
زمان‌سوزی به سبک پرسپولیس
شاگرد اول لیگ که طی سه سال گذشته با بهترین معدل مسابقات را به پایان برده در حساس‌ترین روز‌های آماده‌سازی برای فصل جدید همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد..
دنيا حيدري
سرویس ورزشی جوان آنلاین:‌ شاگرد اول لیگ که طی سه سال گذشته با بهترین معدل مسابقات را به پایان برده در حساس‌ترین روز‌های آماده‌سازی برای فصل جدید همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد؛ آن‌هم درحالی که انتظار می‌رفت طبق روند چهار سال گذشته باشگاه خیلی سریع شرایط را برای ادامه کار برانکو و ادامه روند موفقیت‌آمیزی که سرمربی سرخپوشان طی چهار سال و نیم گذشته در پیش گرفته مهیا کند. اما سفر برانکو به کشورش بعد از کسب قهرمانی در جام حذفی موجی از نگرانی را در بین هواداران پرسپولیس به وجود آورد و تأکید عرب، مدیرعامل سرخپوشان به ادامه همکاری با برانکو نیز نتوانست این نگرانی‌ها را کم‌رنگ کند. شاید، چون باوجود تأکید باشگاه به عدم جدایی برانکو، شواهد از یک‌طرفه بودن بلیت برانکو از بی بازگشت بودن سفر او خبر می‌داد. نه فقط، چون پروفسور از چند کشور به خصوص عربستان پیشنهاداتی اغوا‌کننده داشت و این بار برخلاف گذشته گفته تلویحاً از جدایی و بررسی دیگر پیشنهاداتش گفته بود. بلکه از آن جهت که برخی از داخل باشگاه با ادامه همکاری با برانکو موافق نبوده و حتی باب مذاکره با مربیان دیگری، چون قطبی را باز کرده بودند. مسئله‌ای که البته بار‌ها تکذیب شد، اما این تکذیبیه‌ها خیلی قانع‌کننده نبود وقتی باوجود آنکه برانکو لیست کتبی برای جذب نفرات مد نظرش نداده، عرب به وجود لیست کتبی تأکید دارد و باشگاه باب مذاکره با بازیکنی را باز کرده که اصلاً نه مد نظر برانکوست و نه جایی در لیست شفاهی او دارد (فرشاد احمدزاده) اقدامی که نشان از تناقض‌گویی در رفتار و عمل مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص ادامه حضور برانکو در این تیم دارد. حال آنکه در پی اعتراضات مکرر هواداران پرسپولیس حتی وزیر ورزش نیز تأکید کرده: «هیئت مدیره با جدیت این موضوع را دنبال و مشکل را حل می‌کند.» با این وجود، اما به نظر می‌رسد که پرسپولیسی‌ها عجله‌ای در این زمینه ندارند. نه در خصوص روشن شدن تکلیف برانکو و نه نفراتی که او خواهان جذب آن‌ها شده بود، چرا که تاکنون دو بازیکن از پنج بازیکن مد نظر برانکو تکلیف تیم‌های فصل آینده خود را روشن کردند.
حال آنکه عرب در آخرین کنفرانس خود از تشکیل کمیته جذب برای خرید بازیکنان مد نظر برانکو خبر داده بود. کمیته‌ای که البته با نگاهی به نفرات حاضر در آن عرب (مدیرعامل باشگاه)، علی رغبتی (عضو هیئت مدیره)، مهدی ذاکر (معاون حقوقی باشگاه) و سهند حبیب‌زاده (مشاور مدیرعامل) به خوبی می‌توان دریافت که چرا تاکنون به نتیجه‌ای مثبت دست نیافتند. کمتیه‌ای که نه فقط هیچ یک از اعضای آن فنی و ورزشی نیستند، که حضور یک پیمانکار که این روز‌ها مشاور و همه‌کاره مدیرعامل شده نیز در آن به شدت توی ذوق می‌زند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار