کد خبر: 958470
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
در ادامه هفته سوم رقابت‌های جام ملت‌های والیبال دیشب تیم ملی والیبال کشورمان توانست با اقتدار ۳ بر صفر کانادا شکست دهد و در صدر جدول لیگ ملت‌ها قرار گرفت. در ادامه همین رقابت‌ها صربستان به مصاف برزیل رفت و به پیروزی ۳ بر ۲ رسید تا اولین شکست برزیلی‌ها در این پیکار‌ها رقم بخورد. روسیه هم توانست از سد لهستان بگذرد.در حال حاضر تیم ملی والیبال ایران با ۱۹ امتیاز اول است، روسیه با ۱۷ امتیاز دوم و برزیل و فرانسه با ۱۶ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: اما فارغ از حواشی و میزبانی خوب ارومیه متاسفانه با خاطر بی تدبیری مسئولان، پس از این برد تعداد زیادی از هواداران مقابل هتل محل اقامت بازیکنان تجمع کردند و به دلیل فشار زیاد جمعیت ناتوانی مسئولان در کنترل هواداران، تعدادی از بازیکنان تیم ملی دچار آسیب دیدگی شدند. سعید معروف از ناحیه پا، مرتضی شریفی از ناحیه چشم، فرهاد قائمی از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدند و باید دید تا بازی حساس مقابل تیم ملی لهستان وضعیت ملی پوشان چگونه خواهد شد.

احتمال نرسیدن سعید معروف به بازی مقابل لهستان چقدر است؟
 
امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت سعید معروف و دیگر بازیکنان تیم ملی مانند مرتضی شریفی گفت: متاسفانه دیشب اتفاق تلخی بود که رخ داد و تا آخرین لحظه که سعید را تا ورود به اتاقش دیدم لنگ می‌زد و شرایط خیلی خوبی نداشت. امیدوارم مصدومیتی که برای او پیش آمده جدی نباشد، او را امروز ندیده‌ام، اما امیدوارم مصدومیت سعید خیلی جدی نباشد.
او افزود: مرتضی شریفی هم وضعیت چندان خوبی ندارد و زانوی او شب گذشته به شدت درد می‌کرد، امیدوارم شرایط بازیکنان برای بازی امروز بهبود پیدا کند.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که احتمال نرسیدن سعید معروف به بازی مقابل لهستان چقدر است؟ گفت: سعید شب گذشته لنگ میزد، اما بازی امروز مقابل لهستان شوخی بردار نیست و اگر او نباشد کار برای ما سخت می‌شود. داشتن سعید با این تجربه مقابل قهرمان جهان کمک کننده است و امیدوارم به بازی امروز برسد.
امروز در ادامه مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان در بازی دوم به مصاف تیم ملی لهستان می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار