کد خبر: 958379
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
عضو فراکسیون امید مجلس مجلس با تاکید بر اینکه مقاومت مردم ایران قطعا نتیجه خواهد داد و آمریکا هم در پی شکست تحریم‌ها علیه ایران ناامید شده است گفت: اعتراضات دی ۹۶ آن‌ها را امیدوار کرده بود، اما به هدفشان نرسیدند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی مطهری در برنامه پارک شهر رادیو تهران درباره تاثیر سفر «آبه شینزو» به تهران گفت: ژاپن کشوری ایدئولوژیک نیست و بیشتر نگران منافع اقتصادی خودش است ضمن اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران به اقتصاد ژاپن هم آسیب میزند لذا توکیو از چند ماه پیش به دنبال ایجاد یک نوع توافق بین ایران و آمریکا ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت مردم ایران قطعا نتیجه خواهد داد و آمریکا هم در پی شکست تحریم‌ها علیه ایران ناامید شده است اظهار داشت: اعتراضات دی ۹۶ آن‌ها را امیدوار کرده بود که مردم علیه نظام ایران وارد میدان شده و بعد از یک سال و اندی احساس می‌کنند اجرای آن سیاست فایده‌ای ندارد و به هدفشان نرسیده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: حرف جمهوری اسلامی ایران کاملا منطقی است و حرف زور نمی‌زند این در حالی است که منطق آمریکا در دنیا قابل قبول نیست و کشور‌ها در حال انتقاد به واشنگتن هستند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
ان شا الله
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
1
ظاهرا آقای مطهری از خواب اصحاب کهف بیدار شده‌اند! و به فواید سیاست مقاومتی آشنا! صبح بخیر آقای مطهری.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار