کد خبر: 958351
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در مسیر المپیک نباید مدال‌ها ما را ذوق‌زده و باخت‌ها سرخورده‌مان کند و باید امتیازات لازم را کسب کنیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: فریبرز عسکری در خصوص مرحله نسخه مسابقات تکواندو گرندپری اظهار داشت: در ابتدا باید عنوان کنم که اصلا فکر نمی‌کردم بعد از مسابقات جهانی شاهد مسابقاتی به این سنگینی باشم و شاهد رقابت‌های خیلی خوبی بودیم. در بحث حاشیه‌ای نیز به نظر می‌رسد دیگر مد شده که فدراسیون جهانی توجهی به روند میزبانی نکند و میزبان هر طور که دوست دارد بهترین شرایط را برای خود و بدترین حالت رای برای میهمان فراهم کند.

وی تصریح کرد: در مسابقات جهانی منچستر دیدیم که میزبان فضای بسیار بدی را برای اتاق گرم کردن بازیکنان تدارک دیده بود و در رم شرایط از منچستر نیز بدتر بود. ایتالیایی فضای زیر پله‌ای را برای گرم کردن بازیکنان آماده کرده بودند که اصلا جایی برای تکان خوردن آن‌ها نبود، اما برای خودشان یک اتاق خیلی مجهز و مجزا آماده کرده بودند. مسابقات نیز در فضایی برگزار شد که عملا دور آن باز بود و هوای گرم و شرجی بیرون روی کیفیت بازیکنان تاثیر داشت.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص عملکرد آرمین هادی‌پور گفت: آرمین مقداری دچار بدشانسی شد و اگر فیلم بازی او را ببینیم متوجه می‌شویم داور اخطار‌های کاملا یک طرفه‌ای به آرمین داد که جای تعجب داشت. حتی وقتی بعد از قطع شدن بازی حریف مکزیکی ضربه‌ای به آرمین وارد کرد، ما کارت کشیدیم و صحنه در مانیتور‌های داخل سالن پخش شد و مشخص بود که ضربه حریف بعد از قطع شدن بازی زده شد است، اما ناظر بازی کارت ما را سوزاند و همه ابراز تعجب کردند.

عسکری خاطر نشان کرد: در راند دوم نیز آرمین ضربه‌ای به صورت حریف زد که داور باید با قطع کردن بازی و تقاضای ویدیو چک این موضوع را بررسی می‌کرد که متاسفانه این کار را نیز انجام نداد. ضربه‌ای آرمین به حدی بود که دماغ حریف دچار خونریزی شد و حتی داور بازی را قطع و از دکتر خواست به شرایط تکواندوکار مکزیکی رسیدگی کند. با این وجود باز هم داور تقاضای ویدیو چک نکرد و روند بازی را از دست آرمین خارج و او را احساساتی کرد.

وی در خصوص سروش احمدی عنوان کرد: سروش در مسابقات جهانی در وزن سوم به مدال نقره رسید و در این مسابقات که هر حریفی برای خود قهرمان است در یک وزن بالاتر مبارزه کرد. او در بازی نخست قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۸ از روسیه را شکست داد و در بازی دوم با دائه هون لی، کره‌ای برخورد کرد. طبق برنامه‌ریزی که داشتیم احمدی در این بازی جلو رفت و تا اواخر بازی نیز واقعا خوب بازی کرد. او در یک غافلگیری از تجربه لی غافل شد و یک ضربه چهار امتیازی دریافت و ۱۱- ۷ عقب افتاد ودر ثانیه‌های پایانی هر چه تلاش کرد، نرسید. با این وجود از عملکرد احمدی راضی هستم و انصافا او خوب بازی کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص مدال طلای میرهاشم حسینی عنوان کرد: میرهاشم در این مسابقات سنگ تمام گذاشت و همه رقبای بزرگ را با شایستگی شکست داد. او در دیدار نیمه‌نهایی، ژائو تکواندوکار چینی و قهرمان المپیک و قهرمان دو دوره اخیر جهان که در منچستر، سروش احمدی را شکست داده بود را برای سومین بار پیاپی شکست داد که اتفاق بزرگی بود. حسینی قبا از حضور ما دو بار در فینال جهانی موجو ۲۰۱۷ و گرنداسلم به او باخته بود، اما در این مدت سه بار در فینال بازی‌های آسیایی، گرندپری سال گذشته و گرندپری اخیر او را شکست داد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار