کد خبر: 958212
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
روحانی:
رئیس‌جمهور گفت: همه مسئولین کشور امروز نظر واحد و متحدی دارند یعنی اگر یک مقام خارجی وارد کشور شود و با وزیر خارجه و یا با رئیس‌جمهور و یا اگر در فرصتی با مقام معظم رهبری صحبت کند، می‌بیند کلام و راه یکی است و نظرات مانند هم است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی اظهار کرد: به ملت ایران می‌گویم که ظرفیت فشار به پایان رسیده یعنی هرچه آمریکا می‌خواست بر مردم فشار بیاورد، آن را به اوج رساند و از امروز به بعد این تهدید و فشار ظرفیت خود را از دست خواهد داد.

وی تصریح کرد: امروز مردم ما از یکسال پیش آرامش بهتری دارند و نسبت به آینده کشور امیدوارترند. همه مسئولین کشور امروز نظر واحد و متحدی دارند یعنی اگر یک مقام خارجی وارد کشور شود و با وزیر خارجه و یا با رئیس‌جمهور و یا اگر در فرصتی با مقام معظم رهبری صحبت کند، می‌بیند کلام و راه یکی است و نظرات مانند هم است.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: نه فقط مسئولین رده بالا بلکه همه مردم و فرهیختگان جامعه ما نظر واحدی دارند و همه می‌دانند مقصر اصلی آمریکاست و یک نفر در ایران در این تردید ندارد. ممکن بود اگر ما در برجام اقداماتی را آغاز می‌کردیم کسی تردید می‌کرد و می‌گفت: شما شروع کردید و تعهد شکستید؛ نه‌تن‌ها تعهد نشکستیم بلکه ۱ یکسال تمام و با صبری ۱۰۰ درصدی صبر کامل کردیم و صبر ما نشان داد که با تدبیر عمل می‌کنیم و هیچ کسی امروز نمی‌تواند نسبت به راه ملت، راه دولت و راه نظام ایران ایراد بگیرد.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
مردم بیجاره جی؟ گرانی و بیکاری که بیداد میکند جی؟ جناب روحانی خودت و وزیران و مدیرانت از یک طرف و نمایندگان مجلس از طرف دیگر که فشار اقتصادی برایشان بی معنی است . جناب روحانی هیج میدانی همین فشار های اقتصادی از راه های مختلف منجر به فساد و اعتیاد و طلاق و قتل و ... میشود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار