کد خبر: 958210
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: در برخی شهرستان‌های شمالی استان با کاهش میزان محصول گندم مواجه هستیم که باید علت آن بررسی شود تا بتوانیم به رفع مشکلات در اسرع وقت بپردازیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه شورای آرد و نان استان اردبیل اظهار داشت: انجام برآوردهای کارشناسی برای کاهش محصول گندم و بررسی موارد مربوطه در این زمینه اولویت اساسی است و با توجه به این که در برخی شهرستان‌های شمالی استان با کاهش میزان محصول گندم مواجه هستیم به همین منظور نیاز است علل و دلایل آن بررسی شود تا بتوانیم به رفع مشکلات در اسرع وقت بپردازیم.

وی با اشاره به این که ممنوعیت خروج گندم از استان بدون مجوز شرکت غله بیان کرد: موجودی گندم انبار شده توسط اشخاص حقیقی در استان باید اعلام شود و در صورت عدم اعلام موجودی این موضوع تخلف محسوب می‌شود که در این زمینه باید با متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: حتی در صورتی که گندم در انبارها نیز نگهداری شود باید اعلام شود و اخذ مجوزهای لازم از ادارات مربوطه نیز باید به طور حتم انجام شود و بی‌توجهی به این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که امیدواریم همکاری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

عزیزی گفت: از کارخانه‌جات آردسازی نیز انتظار می‌رود نسبت به اعلام موجودی‌های انبار خود اقدام کنند و اگر اعلام موجودی در این زمینه انجام نشود این موضوع نیز توسط تعزیرات جرم محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی به شدت انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق برآورد انجام یافته امسال 66 هزار هکتار کشت دیم و 285 هزار هکتار کشت آبی گندم در استان انجام یافته و نظارت‌های دقیق و همه‌جانبه بر توزیع آرد سهمیه بین نانوایان انجام شده است که برای بهبود وضعیت موجود از سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان انتظار داریم نهایت همکاری را با ما داشته باشد تا از سواستفاده‌ها جلوگیری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر