کد خبر: 958147
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
تقدیر از سعید عابد راننده اسنپ که در چارچوب قانون از جابه‌جایی مسافر بدحجاب خودداری کرد، صبح دیروز با حضور رئیس بسیج اصناف برگزار شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش باشگاه خبرنگاران، غلامرضا حسن‌پور رئیس بسیج اصناف در ابتدای مراسم تقدیر از سعدی به راننده اسنپ قانونمدار با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنیم که هنوز عده‌ای هستند که امر معروف و نهی منکر می‌کنند، گفت: ایشان کار مخلصانه‌ای را انجام دادند و خدا آن را عزت بخشید، وظیفه ذاتی بسیج اصناف بزرگ کردن کار‌های خیر است و باید فضای سالم جامعه بر مبنای قانون و شرع حفظ شود، در مملکت اسلامی همه باید تابع قانون باشند.
وی ادامه داد: طرحی در بسیج اصناف برای عفاف و حجاب در دست طراحی و اجرا است که بسیاری از کسبه به آن پیوستند. رویکرد ما موافق با توسعه کسب و کار بوده و به کمک آن توسعه می‌دهیم و امیدواریم در سال رونق تولید این اتفاق بیفتد، محور ما خداست و هر کاری برای خدا باشد، برکت پیدا می‌کند.
سعید عابد راننده ناهی از منکر اسنپ در ادامه با اشاره به اینکه امر معروف و نهی منکر باید در جامعه زنده شود، خاطرنشان کرد: این حرکت خیر با کمک فعالان فضای مجازی و خانواده شهدا به اینجا رسید. این حرکت امروز را بسیاری از رانندگان انجام می‌دهند، انتظار بازخورد این حرکت را نداشتم و بعد از دو روز متوجه بازتاب آن در فضای مجازی شدم.
عابد در پاسخ به سؤال خبرنگاری گفت: برخی می‌گفتند یک دست صدا ندارد، اما دیدیم که یک دست می‌تواند صدا داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار