کد خبر: 958027
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
دو پسر جوان که به تبلیغ بازیگری در اینستاگرام دختران را فریب داده و مورد آزار قرار داده‌بودند به تحمل ضربات شلاق محکوم شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، اول اسفند‌سال‌۹۷ زن جوانی به نام لیلا با مراجعه به دادگاه کیفری یک استان تهران از دو پسر جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد. او گفت: «هفته قبل در بررسی صفحات اینستاگرام متوجه تبلیغ صفحه‌ای برای بازیگری شدم. از آنجا که به این کار علاقه داشتم با مدیر آن تماس گرفتم. مدتی از طریق اینستاگرام با مدیر آن در تماس بودم تا اینکه ۱۳‌بهمن‌ماه پیامک رسید که ساعت ۸‌شب راننده‌ای دنبالم می‌آید تا برای تست بازیگری به شرکت آن‌ها بروم.»
شاکی ادامه داد: «آن‌ها به این بهانه آدرس محل سکونتم را گرفتند و رأس ساعت‌۸ شب یک ماشین‌۲۰۶ سفید رنگ با راننده جوان مقابل منزلمان در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی آمد و خودش را راننده شرکت معرفی کرد. اعتماد کردم و سوار خودرو شدم. راننده متن یک فیلم نامه‌ای را داد و گفت: طبق آن تست بازیگری گرفته خواهد شد. به محله یافت‌آباد که رسیدیم راننده با شخصی تماس تلفنی گرفت و مدعی شد دفتر شرکت شلوغ است و خواست تست بازیگری در دفتر شماره‌۲ شرکت، مقابل یکی از مجتمع‌های فروش مبلمان در بازار یافت‌آباد انجام شود. این شد که مقابل آن مجتمع ایستاد و فرد دیگری به عنوان فیلمبردار شرکت سوار ماشین شد و گفت: دفتر دوم در شهرری است. سپس از راننده خواست به آنجا برود. هنوز مسافتی زیادی نرفته بودیم که ناگهان راننده به داخل جاده خاکی تغییر مسیر داد. متوجه نیت شوم آن‌ها شدم و می‌خواستم خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کنم، اما متوجه شدم که در‌های خودرو باز نمی‌شود. همانجا بود که سرنشینی که خودش را فیلمبردار معرفی کرده بود به سمتم حمله‌ور شد و با توقف ماشین، راننده نیز به کمک او آمد و با تهدید، ضرب و جرح... بعد هم مرا در بیابان‌های تاریک از ماشین پیاده کردند و گریختند.»
با طرح این شکایت پرونده برای کامل شدن تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد.
همزمان با تحقیقات اولیه، شکایت مشابه دیگری نیز به اداره شانزدهم پلیس آگاهی ارجاع داده شد که به همین شیوه دختر ۱۹‌ساله‌ای مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.
به این ترتیب کارآگاهان در اقدامات پلیسی و بررسی تصاویر به دست آمده از مراکز تجاری منطقه یافت‌آباد موفق به شناسایی خودروی‌۲۰۶ سفید رنگ شدند. با شناسایی هویت مالک خودرو کارآگاهان به محل سکونت مالک خودرو در باقرشهر مراجعه کردند و دریافتند مالک خودرو چند سالی است که فوت شده است و خودرو در حال حاضر در اختیار پسر مالک خودرو است. سرانجام با شناسایی جواد‌۲۱‌ساله وی در مخفیگاهش در منطقه باقرشهر شناسایی و در ۲۶‌بهمن‌ماه دستگیر شد. خودروی ۲۰۶‌سفید‌رنگ نیز توقیف و در بازرسی از داخل خودرو یک عابربانک متعلق به یک خانم نیز کشف شد.
متهم به اداره پلیس منتقل شد و در بازجویی‌ها به جرمش با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و در ادامه همدست وی به نام حمید ۲۲‌ساله نیز بازداشت شد.
دو متهم با اقرار به جرمشان روانه زندان شدند و پرونده با سه شاکی صبح دیروز روی میز هیئت قضایی شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان‌زاده قرار گرفت. دو متهم خلاف اظهاراتشان جرمشان را انکار کردند و گفتند شاکیان با میل خودشان با آن‌ها رابطه برقرار کرده‌اند. در ادامه جواد گفت: «در اینستاگرام با دختر جوان آشنا شدم. به خاطر اختلافی که با هم پیدا کردیم، خواستم رابطه‌اش را با من قطع کند. این شد که علیه من شکایت کرد و اگر پزشکی قانونی هم ادعای او را تأیید کند من این جرم را گردن نمی‌گیرم و بی‌گناهم.»
دومین متهم نیز گفت: «اولین شاکی با دریافت پول اعلام گذشت کرده‌است. من و دوستم با دو دختر جوان رابطه دوستانه داشتیم، ولی آن‌ها را آزار ندادیم. نمی‌دانم چرا علیه ما این ادعا را مطرح کرده‌اند.»
در پایان جلسه هیئت قضایی بعد از شور، با توجه به مدارک موجود در پرونده، دو متهم را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و هر کدام را به خاطر رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار