کد خبر: 957953
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
یکی از قالیشویی‌های با سابقه و معتبر ایران، کارخانه قالیشویی ادیب می‌باشد که در سراسر سه استان تهران، البرز و تبریز فعالیت دارد.
انتخاب قالیشویی به ویژه در ایام پایانی سال همواره یکی از دغدغه‌های ایرانی هاست. شستشوی اسلامی و تمیز، بدون آسیب دیدن فرش همواره در اولویت انتخاب خانواده هاست. اما چطور قالیشویی خوب پیدا کنم؟ این سوال یکی از سوالات بسیار رایج است. یکی از ساده‌ترین پاسخ‌ها پرسیدن از بستگان و دوستانتان است. در اینترنت بگردید و نظرات را بخوانید. به سایت اتحادیه قالیشویی مراجعه کنید. از سایت‌های خبری اطلاعات قالیشویی را بخوانید؛ و یا از ۱۱۸ بپرسید. یکی از قالیشویی‌های با سابقه و معتبر ایران، کارخانه قالیشویی ادیب می‌باشد که در سراسر سه استان تهران، البرز و تبریز فعالیت دارد. لازم به ذکر است ادیب اولین قالیشویی رسمی تهران است که در سال ۱۳۴۰ آغاز به کار کرد.
 
بزرگترین قالیشویی ایران

قالیشویی ادیب:

ادیب با بیش از ۵۷ سال سابقه درخشان به عنوان برند اول در امر قالی شویی و شستشوی مبل از مواد مصرفی و شوینده‌های درجه یک استفاده کرده؛ و خدمات خود را تضمین می‌کند. این امر برای کسانی که دغدغه و نگرانی تمیز شدن فرش هایشان را دارند؛ و یا از آسیب دیدن فرش هایشان نگران هستند بسیار مهم است.

لازم به ذکر است که ادیب با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا، شستشوی فرش‌ها را با کمترین دخالت دست انسان انجام داده و سریعترین تحویل را برای مشتریان فراهم کرده است. تحویل‌های این کارخانه حتی در ایام بارانی و برفی دو روز کاری می‌باشد.

لازم به ذکر است ادیب تنها قالیشویی است که علاوه بر بیدزدایی، خدمات ضدبیدکردن فرش‌های دستباف به ویژه عتیقه و آنتیک و ارائه پارچه‌های ضد بید را ارائه می‌دهد.
 
قالیشویی ادیب
 
انتخاب به عنوان بهترین قالیشویی:

ادیب به عنوان بهترین قالیشویی در سال‌های ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ انتخاب و مفتخر به دریافت گواهی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال‌های مذکور شده است. همچنین ادیب علاوه بر خدمت رسانی به عموم مردم، ارائه خدمات برای نهاد‌های عمومی مانند وزارت خانه‌ها (وزارت ارشاد، وزارت صنعت معدن تجارت و..) مساجد و مصلی تهران، موزه ملک و بسیاری از مدارس و دانشگاه ها، رستوران و کافه و هتل‌ها در کارنامه خود دارد.
 
قالیشویی ادیب

تخفیف آنلاین:

با نیم نگاهی به سایت ادیب میتوان به تخفیف ۲۰% روی تمام سفارش‌های آنلاین شستشوی مبل و فرش پی برد. لازم به ذکر است ادیب برای تمامی مشترکین خود ۱۰% تخفیف اشتراک منظور می‌کند. برای ثبت سفارش آنلاین کافیست فرم‌های مربوط به سفارش قالیشویی آنلاین یا شستشوی مبل را پر نمایید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در باره قالیشویی ادیب و همچنین استفاده از مقالات رایگان شستشوی فرش و شستشوی مبلمان به adibcarpet.com مراجعه فرمایید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار