کد خبر: 957931
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
عضو هیئت رییسه اتاق ایران:
عضو هیئت رییسه اتاق ایران گفت: اجلاس اکو فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری سلامت در سطح استان اردبیل است و باید از این فرصت به صورت ویژه بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین پیرموذن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجلاس اکو فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری سلامت در سطح استان اردبیل است و باید از این فرصت به صورت ویژه بهره ببریم.

وی تصریح کرد: این اجلاس دستور جلسات متعددی خواهد داشت اما دستور جلسه اصلی آن معرفی قابلیت های سرمایه گذاری استان اردبیل در بخش گردشگری سلامت خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل بیان کرد: با توجه به قابلیت های بسیار خوب استان در حوزه گردشگری سلامت اغلب برنامه های این اجلاس در این راستا خواهد بود.

پیرموذن افزود: تاکنون 11 کشور برای حضور در این اجلاس اعلام حضور کردند که در سطح دولتی و بخش خصوصی حضور خواهند یافت.

عضو هیات رییسه اتاق ایران با اشاره به اینکه حضور بخش خصوصی در این برنامه پررنگ تر خواهد بود، اضافه کرد: لازم است در این خصوص فرصت های ویژه سرمایه گذاری را برای معرفی به بخش خصوصی کشورهای عضو ارایه کنیم.

وی تصریح کرد: استاندار اردبیل به صورت ویژه دستورات لازم برای تهیه بسته های سرمایه گذاری مختص اجلاس اکو داده است اما متاسفانه تاکنون هیچ بسته ای برای این موضوع آماده نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با اشاره به اینکه این اولین همایش در سطح بین المللی است که استان اردبیل میزبان آن خواهد بود، افزود: انتظار ویژه ای از فرمانداران و شهرداران و مسوولان استانی برای همراهی با این برنامه و انجام اقدامات عملیاتی در این حوزه داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر