کد خبر: 957818
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران ۳ – ژاپن صفر
تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه بازی‌های هفته دوم امروز به مصاف تیم ملی ژاپن رفت که توانست با اقتدار ۳ بر صفر این تیم را در ژاپن شکست دهد و با ۵ برد و با انگیزه خوب، آماده بازی در هفته سوم مسابقات شود. مسابقات هفته سوم و چهارم به میزبانی کشورمان درارومیه و تبریز برگزار خواهد شد. میلاد عبادی پور با کسب ۱۴ امتیاز از ایران و یوکی ایشی کاوا از کشور ژاپن با همین امتیاز توانستند مشترکا عنوان امتیاز آورترین بازیکن را کسب کنند.
سرویس جوان آنلاین – وحید صابری: در این بازی که ایران موسوی و غفور و معنوی نژاد را به خاطرمصدومیت دراختیار نداشت با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، علی شفیعی، پوریا فیاضی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی و محمدرضا حضرت پور پا به میدان گذاشت.
 
تعظیم سامورایی‌ها برابر ایران
ست اول: ۲۵ بر ۲۲ ایران
در ست اول ایران مطابق انتظار و با وجود غیبت دو بازیکنش، بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و۴ امتیاز پیش افتاد. در ادامه اعتماد به نفس بچه‌ها و برتری شان ادامه داشت تااینکه وقت فنی اول ۸ بر ۵ به سود ایران گرفته شد. پس از استراحت فنی این روند برتری بازهم توسط ملی پوشان ادامه داشت و توانستند اختلاف امتیازی قابل قبولی را ایجاد کنند تابلوی امتیاز ۱۴ بر ۱۰ به سود ایران را نشان می‌داد. اشتباهات بازیکنان ژاپنی دراین لحظات بسیار زیاد بود و بازیکنان ایران هم کمترین اشتباه لازم را داشتند. اما با ورود بازیکن سرعتی شان فوکاتسو، ژاپنی‌ها توانستند به بازی برگردند و و فاصله اختلاف را کم وکم کنند، اما در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران به پایان رسید.

ست دوم: ۲۵ بر ۲۱ ایران
در ست دوم هر چند از ابتدا برتری تسبی با تیم ایران همراه بود، اما دو تیم ست دوم را نزدیک آغاز کردند و شانه به شانه یکدیگر حرکت کردند. در این ست نیز ملی پوشان ایران امتیاز نخست را به دست آوردند و بازی تا امتیاز ۴ برابر پیش رفت. با سرویس‌های خوب شفیعی و عبادی پور ایران نخستین تایم استراحت فنی را ۸ بر ۶ پیروز پشت سر گذاشت.
در این ست یلی به عنوان جانشین غفور توانسته بود نمایش خوبی در حملات داشته باشد. در ادامه بازیکنان ایران برتری خود را ادامه دادند و هر چند ژاپنی‌ها سعی کردند با بازی سرعتی مانع برد تیم ایران شوند، اما نمایش خوب فیاضی و شفیعی و یلی باعث شد در نهایت این ست ۲۵ بر ۲۱ به سود خود خاتمه یابد.

ست سوم: ۲۵ بر ۱۹
شاگردان کولاکوویچ در ست سوم بازی را هجومی آغاز کردند. همان ابتدا سرویس‌های خوب مجرد کمک کرد تا ایران ۴ بر صفر از حریف خود پیش بیفتد. دراین ست بازی خوب فیاضی امتیازات زیادی را نصیب ایران کرد هر چند که نباید از دفاع خوب و لبه تور یلی هم به سادگی گذشت. در ادامه فشار بالایی که هواداران ژاپنی به بازیکنان ژاپنی متحمل می‌کردند باعث شده بود تا بازیکنان این تیم اشتباهات زیادی را مرتکب شوند. یکی ازامتیاز‌های خوب تیم ما زدن ابشار‌های حساب شده بود که توانست کار را برای بازیکنان ژاپن سخت و سخت‌تر کند. اما درنهایت ایران این ست را هم با پیروزی به پایان برد تا درمجموع با پنج برد و کسب جایگاه دومی برای ادامه بازی‌ها عازم ایران شود.

هفته سوم رقابت‌ها به میزبانی ارومیه در ایران برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با تیم‌های کانادا، لهستان و روسیه همگروه است. برنامه دیدار‌های ایران در این هفته به شرح زیر است:

* ایران - کانادا - جمعه ۲۴ خرداد - ساعات ۱۸:۳۰
* ایران - لهستان - شنبه ۲۵ خرداد - ساعت ۱۸:۳۰
* ایران - روسیه - یکشنبه ۲۶ خرداد - ساعت ۱۸:۳۰

ایران، ایتالیا، چین، آلمان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال، استرالیا، فرانسه، صربستان، بلغارستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌ها هستند که پس از پایان دور مقدماتی مسابقات، پنج تیم برتر به همراه تیم آمریکا میزبان مرحله نهایی رقابت‌ها از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برای تکلیف قهرمان جدال خواهند داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار