کد خبر: 957772
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: رکورد جدید حضور یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر ایرانی در ایام تعطیلات عید فطر در استان اردبیل ثبت شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی با اشاره به حضور پرشمار گردشگران و مسافران داخلی در تعطیلات چهار روزه عید فطر در این استان اظهار کرد: تعداد گردشگران ورودی به این استان در ایام تعطیل عید فطر نسبت به سال گذشته ۱۰۵ درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه میزان گردشگران ورودی استان اردبیل در چهار روز ایام تعطیل عید فطر بیش از ۱۷ روز ایام تعطیلات عید نوروز بوده است، اضافه کرد: با حضور حضور انبوه گردشگران، همه مراکز اقامتی شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نیر و مشگین شهر به صورت ۱۰۰ درصدی پر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: در این ایام دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان برای میزبانی شایسته از مسافران تابستانی نهایت همکاری را با اداره کل میراث فرهنگی استان داشتند.

وی معرفی استان اردبیل به عنوان ییلاق ایران زمین و شناساندن جاذبه‌های طبیعی این استان و نیز طبیعت بکر و آب و هوای بسیار مناسب این خطه را از جمله علل حضور پرشمار گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر در استان اردبیل ذکر کرد.

فلاحی با بیان اینکه اغلب گردشگران داخلی، استان اردبیل را به عنوان مقصد اصلی سفر خود انتخاب می‌کنند، گفت: تفاوت حضور گردشگران تعطیلات عید فطر امسال با سال قبل توزیع مسافران در شهرهای مختلف استان بود به طوری که این امر موجب افزایش ماندگاری گردشگران در استان شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به استقبال بی نظیر گردشگران از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بیان کرد: برنامه ریزی اداره کل میراث فرهنگی استان، ماندگاری نصف روزه گردشگران در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر