کد خبر: 957748
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان :
معافیت مالیاتی مشارکت‌کنندگان و فعالان اقتصادی حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلای اصفهان در جلسه هم‌اندیشی میز توسعه صادرات طلا و جواهر این استان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته طی روزهای 10 تا 13 مهرماه 1398 در اصفهان برگزار می‌شود.

بر این مبنا، جلسه هم‌اندیشی میز توسعه صادرات طلا و جواهر استان اصفهان در حالی برگزار شد که یکی از مصوبات آن، درنظرگیری معافیت مالیاتی برای مشارکت‌کنندگان و فعالان اقتصادی حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلای اصفهان بود.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در این ارتباط گفت: مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در این جلسه بر معافیت مالیاتی مشارکت کنندگان این نمایشگاه تاکید کرد و به عنوان یک مصوبه به واحدهای زیرمجموعه ابلاغ خواهد شد.

مجید نایب‌زاده ادامه داد: اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان همکاری‌ و مساعدت مطلوبی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان به ویژه در حوزه طلا و جواهر انجام داده و بر همین اساس هیچ‌گونه مالیاتی به مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه طلا و جواهر تعلق نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور فعالان شاخص و مطرح حوزه طلا و جواهرات استان اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان و دیگر اعضای حاضر در جلسه نیز مشکلات مربوط به تولید و صادرات طلا و جواهر را به ترتیب اولویت بیان کردند و هر یک از اعضای حاضر در جلسه نیز به بیان راهکارها و پیشنهادات لازم درباره تولید و توسعه صادرات طلا و جواهر پرداختند.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه مصوبات بسیاری در این جلسه مطرح شد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تولید و صادرات طلا و جواهر و اینکه می‌تواند ارزآوری زیادی از محل ورود شمش و صادرات طلای ساخته شده برای کشور به دنبال داشته باشد، پیشنهاد شد دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط از جمله سازمان امور مالیاتی و سایر دستگاه‌ها، همکاری و مساعدت لازم را با صادرکنندگان داشته باشند و مالیاتی برای صادرات در نظر گرفته نشود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم نمایشگاه قابل قبولی در سطح ملی و بین‌المللی برگزار کنیم، افزود: سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان می‌تواند به عنوان یک نقطه اتکای بسیار قوی و مهم در راستای توسعه فرایندهای فعالان اقتصادی حوزه طلا و جواهر در نظر گرفته شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر