کد خبر: 957736
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف ۵۵۹ خودروی مزاحم خیابانی خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی توضیح داد: تماس‌های مکرری از سوی شهروندان در خصوص مزاحمت‌های خیابانی و ایجاد ترافیک در برخی از نقاط شهر تهران با پلیس گرفته شد که از سه‌شنبه گذشته طرح برخورد با این‌گونه خودرو‌ها در پایتخت آغاز شد. وی ادامه داد: در چند روز گذشته هزار و ۸۸۳ خودرو در این زمینه اعمال قانون شدند و۱۳‌نفر نیز که بر ادامه تخلف خود اصرار داشتند، دستگیر و ۵۵۹‌دستگاه خودروی مزاحمان توقیف شده است. این اقدام با جدیت دنبال خواهد شد و پلیس هر شب در این نقاط مستقر خواهد شد و با متخلفان برخورد خواهد کرد. سردار رحیمی گفت: در صورت تکرار تخلف دوردور، خودرو‌ها توقیف و رانندگان متخلف نیز با هماهنگی‌هایی که با دستگاه قضایی انجام داده‌ایم بازداشت خواهند شد.
وی در خصوص اقدامات پلیس در برخورد با معتادان متجاهر در محلات شوش، هرندی گفت: ۱۱۵‌منزل در این مناطق پلمب شد و این طرح با جدیت ادامه دارد. وی در خصوص ۱۴‌مرکز توزیع قرص‌های متادون و­ سرنگ در این محلات گفت: متأسفانه سه، چهار ماه است پیگیر انتقال این مراکز از منطقه مسکونی و زندگی مردم هستیم، اما تاکنون موفق به انتقال آن نشده‌ایم. سردار رحیمی گفت: مردم این مناطق چه گناهی کرده‌اند که روزانه چهار، پنج‌هزار معتاد برای گرفتن قرص و متادون به این مراکز مراجعه می‌کنند، چرا نباید این مراکز منتقل شود با توجه به اینکه برای آن مصوبه است. چه کسی باید جوابگو باشد؟
وی گفت: بیش از ۱۰۰‌تا ۲۰۰‌معتاد بیمار واگیردار در تهران داریم که متأسفانه بعد از گذشت چهار‌ماه هنوز کسی آن‌ها را نمی‌پذیرد و مطمئناً مشکلاتی را به لحاظ بیماری ایجاد خواهند کرد.
وی گفت: باید نهاد‌های ذی‌ربط در این زمینه وارد شوند تا طرح به طور کامل و با موفقیت طی شود.

هیچ پیامکی برای اعلام بدحجابی در خودرو نداریم
رئیس پلیس پایتخت همچنین گفت: پلیس هیچ شماره پیامکی برای ارسال پلاک خودرویی که در آن فرد بی‌حجاب یا بدحجاب قرار دارد، اعلام نکرده است. وی با اشاره به شایعاتی مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه شهروندان می‌توانند موارد بی‌حجابی یا بدحجابی را با ذکر شماره پلاک خودرو به پلیس پیامک کنند و پلیس با آن‌ها برخورد خواهد کرد، گفت: پلیس هیچ شماره پیامکی برای اعلام بدحجابی یا بی‌حجابی در خودرو اعلام نکرده است. سردار رحیمی گفت: این شایعاتی که در فضای مجازی پخش می‌شود امنیت روانی افراد جامعه را به خطر می‌اندازد و درست است که پلیس قاطعانه با هر گونه تخلف برخورد می‌کند، ولی به دنبال این نیست که بخواهد جوی ناایمن برای امنیت روانی مردم ایجاد کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار