کد خبر: 957702
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
بسیاری از گزینه‌هایی که برای هدایت تیم فوتبال امید مد نظر فدراسیون فوتبال قرار داشتند حاضر به پذیرش مسئولیت در این تیم نشدند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پس از آنکه تیم فوتبال امید ایران به مرحله نهایی انتخابی المپیک صعود کرد و زلاتکو کرانچار به همکاری اش با این تیم پایان داد، فدراسیون فوتبال مذاکراتی زیادی را برای انتخاب جانشین وی با گزینه‌های مد نظرش آغاز کرد، اما هنوز سرمربی تیم امید را انتخاب نکرده است.

در این راستا حمید استیلی به عنوان مدیر تیم امید ایران با گزینه‌های زیادی وارد مذاکره شد، اما هر کدام از آن‌ها بنابردلایلی این مسئولیت را قبول نکردند.

با این حال مذاکراتی بین حمید استیلی و فرهاد مجیدی صورت گرفته و مقرر شده در نشستی که امروز برگزار می‌شود، طرفین شرایط خود را دقیق‌تر بررسی کنند. مجیدی یک سال دیگر تحت قرارداد باشگاه استقلال است و برای حضور در تیم امید باید موافقت این باشگاه را بگیرد.

البته گفته می‌شود سرمربی ایتالیایی استقلال تمایلی به همکاری با مجیدی ندارد و همین امر می‌تواند شرایط حضور مجیدی در تیم امید را آسانتر کند. با این حال نگرانی‌هایی در مورد عملکرد فرهاد مجیدی و تجربه کمی که او برای مربیگری از آن برخوردار است، وجود دارد.

در شرایطی که هیچ مربی صاحب نامه و کارنامه دار ایرانی حاضر نشده است هدایت تیم امید را بگیرد، فرهاد مجیدی نزدیکترین گزینه به نیمکت است و امروز تکلیف همکاری وی با این تیم مشخص خواهد شد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار