کد خبر: 957667
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در پنجمین مسابقه خود امروز از ساعت 10:40 در سالن موسا شینو پلازا ژاپن به مصاف آرژانتین رفت که توانست در یک مسابقه نفسگیر 3 بر یک حریفش را شکست دهد . تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در هفته دوم فردا از ساعت 14:10 به مصاف ژاپن میزبان مسابقات خواهد رفت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنانی بودند که از ابتدا برای کشورمان پا به میدان گذاشتند.

ست اول
در ست اول بازیکنان ایران بازی خوبی ارائه دادند.شاگردان کولاکوویچ که در بازی دیروز برابر برزیل عملکرد فوق العاده ای داشتند ست را خوب آغاز کردند و وقت استراحت فنی ۸ بر ۵ از حریف خود پیش افتادند. در ادامه این برتری ادامه پیدا کرد و و تابلوی امتیازات ۱۸ بر ۱۰ به سود ایران را نشان می داد. البته در این ست هرچند هر چه روبه امتیازات پایانی می رفتیم و آرژانتینی ها تلاش کردند نمایش قابل قبولیارائه دهند اما در نهایت این شاگردان کولاکوویچ بودند که با دریافت خوب و آبشارهای مطمئن ۲۵ بر ۱۹ ست ر ابه نام خود به پایان بردند.

ست دوم
در ست دوم بر خلاف ست اول بازی را بهتر از ما شروع کردند . امتیاز وقت فنی اول ۸ بر ۷ به سود آرژانتین بود. در ادامه امتیازات تقریبا پایاپای رد و بدل شد . توپ گیری خوب در انتهای زمین باعث شده بود تا معروف پاس هایتاثیرگذاری را روی تور بفرستد این روند تا امتیاز ۲۰ ادامه داشت تا اینکه آرژانتینی ها در روی تور نمایش بهتری ارائه دادند . هر چند کولاکوویچ سعی کرد با درخواست وقت فنی وقفه ای ایجاد کند اما در نهایت تیم ایران با چند اشتباه فردی این ست را ۲۵ بر ۲۰ را واگذار کرد و کار به تساوی در ست ها رسید.

ست سوم
ایران که تصور نمی کرد ست دوم را واگذار کند سعی کرد از همان ابتدا بازی قدرتی را در دستور کار خود قرار دهد. اما با این حال دفاع خوب آرژانتین روی دفاع باعث شد تا ۱۲ بر ۹ از ایران پیش بیافتد. در این ست بازی خوب غفور باعث شد تا ایران خیلی زود به بازی برگردد و در نهایت در ادامه ۲۰ بر ۱۷ از حریف پیش بیفتد و شرایط بهتری برای پیروزی در این ست داشته باشد.ملی پوشان کشورمان در ادامه فاصله خود را حفظ کردند و با دریافت های خوب در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود خود خاتمه دادند.

ست چهارم
اما ست چهارم ست سرنوشت سازی بود. شاگردان کولاکوویچ که اصلا دوست نداشتند سرنوشت بازیبا برزیل تکرار شود خود را به آب و آتش زد همین امر باعث شد تا کمی پراشتباه تر از ست های قبل باشند . وقت استراحت فنی دوم ۱۶ بر ۱۲ به سود حریف بود. مشخص بود در این ست بازیکنان ایران کار سختی پیش رو دارند . در ادامه بازی در امتیاز ۲۳ به تساوی رسید. در این لحظه بازی به اوج حساسیت رسیده بود. ادامه بازی نزدیک و پایاپای پیش رفت و تا در نهایت ایران موفق شد ۳۴ بر ۳۲ حریف سرسخت خود را شکست دهد و سه امتیاز شیرین این بازی را کسب کند.
به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران چهارمین پیروزی خود در این دوره از رقابت ها را کسب کرد و آرژانتین هم سومین شکست خود را متحمل شد.تیم ایران از چهار مسابقه گذشته خود سه پیروزی مقابل ایتالیا، چین و آلمان و یک شکست مقابل برزیل در کارنامه دارد. آرژانتین با هدایت مارسلو مندز هم این مسابقات را با 2 برد مقابل پرتغال و بلغارستان شروع کرد، اما در دو دیدار قبلی خود مقابل کانادا و ژاپن شکست خورد. تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در هفته دوم فردا از ساعت 14:10 به مصاف ژاپن میزبان مسابقات خواهد رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار