کد خبر: 957617
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
ایران ۲ – برزیل ۳
تیم ملی والیبال ایران در جدالی نفسگیر، نزدیک و ماراتن‌گونه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب برزیل پرافتخارترین تیم لیگ ملت‌های والیبال شد و یک امتیاز ارزشمند از این بازی سنگین به حساب خود واریز کرد.
حامد قهرمانی
سرویس ورزش جوان آنلاین: ظهر دیروز در آغاز هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی کشورمان در توکیو به مصاف برزیل رفت. ملی‌پوشان ایران که با کسب سه پیروزی در هفته اول مسابقات صدرنشین جدول رده‌بندی بودند مسابقه دیروز را هم خوب شروع کردند و برزیل این مدعی همیشگی را با چالش روبه‌رو کردند و ست اول را با حساب ۲۵ بر ۲۳ به سود خود خاتمه دادند.
در ست دوم برزیل با بهره‌گیری از مهره‌های باتجربه‌تر برتری خود را به ایران دیکته کرد و با حساب ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد. ست سوم باز این ایران بود که میدان‌داری کرد و ۲۵ بر ۲۱ بازی را برد. این روند تا امتیاز ۲۱ بر ۱۸ ست چهارم هم ادامه داشت، اما ناگهان همه چیز به سود برزیل تغییر کرد، اشتباهات مکرر بازیکنان ایران در سرویس و توپ‌گیری ابتدا باعث باخت در ست چهارم با حساب ۳۳ بر ۳۱ شد و بعد از آن‌هم ادامه این اشتباهات شکست ۱۵ بر ۱۰ ست پنجم را در پی داشت تا ایران در شرایطی که می‌توانست با برتری ۳ بر یک، سه امتیاز شیرین این مسابقه را به حساب خود واریز کند، بازی را ۳ بر ۲ ببازد و به دشت یک امتیاز در آغاز هفته دوم رقابت‌ها قناعت کند. تیم ملی کشورمان با قبول شکست برابر برزیل به رتبه سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.
در این بازی ریکاردو لوکارلی با کسب ۲۰ امتیاز برای برزیل، امتیازآورترین بازیکن زمین شد. در سوی دیگر نیز سیدمحمد موسوی با کسب ۱۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران بود که با توجه به پست او به عنوان سرعتی‌زن قابل توجه است. امیر غفور هم در این دیدار ۱۷ امتیاز را برای ایران کسب کرد.
تیم ملی کشورمان در دومین بازی این هفته از ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح امروز به مصاف آرژانتین می‌رود. دیداری که کسب پیروزی در آن تضمینی برای ادامه حضور ایران در جمع بالانشینان جدول رده‌بندی رقابت‌هاست. آرژانتینی‌ها دیروز ۳ بر صفر مقابل ژاپن میزبان شکست خوردند تا حالا این فرصت برای شاگردان کولاکوویچ مهیا باشد که با پیروزی مقابل آن‌ها دوباره به صدر نزدیک شوند. دیروز همچنین فرانسه با برتری ۳ بر یک مقابل لهستان ۱۲ امتیازی شد تا بالاتر از برزیل و ایران در صدر جدول قرار گیرد. برزیل و ایران هم با ۱۰ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار