کد خبر: 957613
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
مردی در نقش مسافربر زنان را سوار کرده و با کمک همدستش که پوشش زنانه داشت به سوژه‌هایشان تعرض می‌کردند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، این پرونده از اواخر اردیبهشت‌ماه امسال و همزمان با طرح شکایت زنی ۲۱‌ساله در کلانتری‌۱۰۴ عباس‌آباد به جریان افتاد. شاکی در حالی که به شدت دچار وحشت و لکنت زبان شده بود ماجرا را این طور شرح داد: من متأهل هستم. ساعت‌۱۷ امروز در خیابان مطهری منتظر تاکسی بودم تا به سیدخندان بروم که یک خودروی پراید مشکی توقف کرد. به جز راننده زنی در صندلی عقب سوار بود. من هم به خاطر حضور یک زن در پراید اعتماد کردم و بعد از گفتن مسیرم در صندلی عقب سوار شدم. راننده مسافتی کوتاه را که طی کرد شیشه‌های خودرو را بالا کشید. گفت که هوا گرم است و می‌خواهد کولر بگیرد. وقتی شیشه‌ها بالا رفت متوجه شدم که شیشه‌ها دودی است. آنجا بود که احساس خطر کردم. به راننده گفتم که می‌خواهم پیاده شوم. همان لحظه متوجه شدم فردی که کنارم نشسته هم مرد است و پوشش زنانه دارد. او کاتری زیر گلویم گذاشت و تهدید کرد حرکت نکنم. با این حال خواستم در را باز کنم و خودم را به بیرون پرتاب کنم، اما راننده ترمز زد و همزمان در خودرو‌ها قفل شد. ظاهراً خودرو را طوری طراحی کرده بود که با ترمز کردن در‌ها قفل می‌شد. دستم را سمت دستگیره بردم تا شاید با فشار آن بتوانم در را باز کنم، اما دستگیره‌ای در کار نبود. شاکی ادامه داد: مردی که کنارم نشسته بود با تهدید به من تعرض کرد و ۲۴‌عدد النگویی را که داشتم و حدود ۴۰‌میلیون تومان قیمت داشت را سرقت کرد. آن‌ها من را در محلی خلوت از ماشین به بیرون انداخته و گریختند.
بعد از مطرح شدن شکایت تحقیقات برای بازداشت مردان شیطان صفت به جریان افتاد. بررسی‌ها در جریان بود که شکایت مشابهی به پلیس گزارش شد. شاکی این بار دختری ۱۸‌ساله بود که ماجرا را این طور شرح داد: ساعت‌۱۶ وقتی کلاس آموزشگاهم در میدان ونک تعطیل شد، خواستم به خانه‌مان در خیابان سهروردی بروم. کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که پراید مشکی رنگی توقف کرد. بعد از گفتن مسیر در صندلی جلو سوار شدم. راننده بعد از مسافتی کوتاه شیشه‌ها را بالا داد و گفت که هوا گرم است و می‌خواهد کولر بگیرد. وقتی شیشه‌ها بالا رفت متوجه شدم که دودی است. ترسیدم و احساس خطر کردم. به راننده گفتم که نگه دار می‌خواهم پیاده شوم که توجه نکرد. وقتی دقت کردم دیدم که دستگیره‌های خودرو را برداشته‌است! او کاتری زیر گلویم گذاشت. قصد تعرض داشت. گفت که پول و طلاهایم را بدهم. حالم بد شده بود و حالت تهوع داشتم. راننده متوجه حالم شده بود. سرعت خودرو را کم کرد. خیلی زود توانستم شیشه‌را پایین بدهم و هر طور که بود خودم را از ماشین به بیرون بیندازم. من توانستم از شماره پلاک آن عکس بگیرم. بعد از آن راننده به سرعت از محل دور شد.
بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران کلانتری‌۱۰۴ عباس‌آباد با بررسی شماره پلاک خودرو موفق شدند متهم را شناسایی و او را در خانه‌اش در پونک بازداشت کنند. متهم در اولین بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد، اما بعد از مواجهه با شاکیان چاره‌ای جز اعتراف نداشت.
سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تحقیقات از متهم ۳۲‌ساله در جریان است و تلاش‌ها برای بازداشت همدست او و کشف جرائم بیشتر آن‌ها ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار