کد خبر: 957544
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
جزئیات استعفای وزیر آموزش‌وپرورش از زبان سخنگوی دولت
علی ربیعی گفت:‌ با توجه به شخصیتی که از بطحایی سراغ دارم، همان هدفی را که در ذهن داشته است، در نامه‌ استعفا آورده است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی ربیعی سخنگوی دولت، امروز جمعه ۱۷ خرداد در گفت‌وگو با خبر شبکه یک سیما جزئیات استعفای سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرروش را تشریح کرد.

ربیعی اظهار کرد:‌ خوشحال نیستم که اولین حضورم در تلویزیون برای ارائه  توضیحات استعفای وزیر آموزش و پرورش است،‌ اما به هرحال آقای بطحایی از دوستان خوب ما بوده و فردی صادق و وارسته هستند و حتما هرآنچه که گفته‌اند، همانطور بوده که نوشته‌اند.

وی افزود: ابتدای هفته آقای بطحایی نامه استعفایشان را برای رئیس جمهور نوشتند و اعلام کردند که علت استعفا، حضور در مجلس است. روز سه شنبه، ایشان با دفتر آقای واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور تماس گرفتند و درخواست کردند تا پیش از اتمام مدت زمان قانونی،‌ با استعفایشان موافقت شود که رئیس جمهور هم با استعفای ایشان موافقت کردند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: رئیس جمهور بنا به خواست آقای بطحایی با استعفایشان موافقت کردند که متن استعفا روز شنبه قابل انتشار خواهد بود.

وی اضافه کرد:‌ با توجه به شخصیتی که از آقای بطحایی سراغ دارم همان چیزی که در نامه استعفا آمده است، در ذهنشان بوده است. البته گمانه‌زنی‌هایی را از طیف‌های مختلف مشاهده کردم، اما هرآنچه که در ذهن آقای بطحایی بوده در نامه استعفا نوشته شده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار