کد خبر: 957509
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، 35 هزار و 400 نفر از محل موقوفات ماه مبارک رمضان مشهد مقدس اطعام شدند.

 

حجت‌الاسلام محمد صفر پور با اشاره به اینکه  همزمان با ماه مبارک رمضان، ۳۵ هزار و ۴۰۰ نفر از محل موقوفات ماه مبارک رمضان مشهد مقدس اطعام شدند، افزود: اجرای امینانه موقوفات قهار قلی میرزا، پاچنار، محله نوغان، باغ علی آباد از فعالیت های ناحیه یک مشهد در ماه مبارک رمضان است. 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد تصریح کرد: مراسم احیای شب ۱۹ ماه مبارک رمضان با اجتماع ۲۰۰۰ نفر از گردانهای امام حسین(ع) با عنوان ضیافت الهی در حسینیه امام خمینی (ره) و با حضور قاری بین المللی حمیدرضا احمدی وفا و سخنرانی حجت‌الاسلام فرازی نیا مشاور تولیت آستان قدس رضوی و مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان نیز با حضور ۱۵۰۰ نفر از طلاب حوزه علمیه و سخنرانی حجت‌الاسلام حائری، رییس مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از محل موقوفات مرتبط مشهد برگزار شد.

 

حجت الاسلام صفر پوربا بیان اینکه اجرای برنامه ضیافت الهی در جوار امام زاده غیاث الدین محمد (ع) در شب۱۰،  ۱۹، ۲۱ و ۲۷ ماه مبارک رمضان، از دیگر فعالیت های این ناحیه در ماه مبارک رمضان بود، ادامه داد: همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت های متنوعی دیگری نیز از محل موقوفات مرتبط توسط اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک انجام شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گفت: ۲۴ محفل انس با قرآن با اولویت اجرا در حاشیه شهر مشهد مقدس و تهیه بسته مواد غذایی به سیل زدگان از محل موقوفات مرتبط از دیگر فعالیت های این اداره در ماه مبارک رمضان است.

 

حجت الاسلام صفرپور با اشاره به اینکه کمک به مجموعه های مذهبی از محل موقوفات مرتبط با نیت عزاداری و اطعام در ماه مبارک رمضان از محل موقوفات مرتبط، گفت: ۲۵۰ بسته غذایی به محرومین حاشیه شهر و ۱۰۰۰ عدد جلد مصحف شریف در بین مساجد حاشیه شهر توزیع شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار