کد خبر: 957457
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
در میان انبوهی از تولیدگان مبل تختخواب شو فروشگاه مبل تختخواب شو مبلینت، با اخذ مجوز‌ها و استاندارد‌های لازم برای تولید انواع مبل تخت خوابشو فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ شمسی در زمینه فروش محصولات کمجا و مبلمان تختخواب شو آغاز نموده است.
با توجه به افزایش قیمت خانه، فضای خانه‌ها بسیار کوچکتر از قبل شده و شما در شرایط کنونی و گاه با داشتن یک یا چند فرزند باید روش مناسبی پیدا کنید که از فضای منزل خود، استفاده حداکثری نمایید؛ که تبدیل تخت به مبل تختخواب شو این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

همچنین برخی از مبل‌های تخت خوابشو باکس بزرگی در زیر دارند که فضای مناسبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند، در میان انبوهی از تولیدگان مبل تختخواب شو فروشگاه مبل تختخواب شو مبلینت، با اخذ مجوز‌ها و استاندارد‌های لازم برای تولید انواع مبل تخت خوابشو فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ شمسی در زمینه فروش محصولات کمجا و مبلمان تختخواب شو آغاز نموده است؛ که در حال حاضر فروشگاه مبلینت با بهره گیری از پیشرفته‌ترین فن آوری و دانش روز دنیا جایگاه ویژه‌ای را در صنعت تولید مبلمان کشور دارد.

استفاده بهینه از فضا با مبل تخت خواب شو

علت عمده استفاده از مبل تختخوابشو، استفاده بهینه از فضای منزل و مرتفع کردن نیاز‌های چند منظوره از سوی مصرف کنندگان است. از جمله ویژگی‌های مبل تختخواب شو، تلفیق تخت و مبل، ایجاد فضای باکس زیر نشیمن، حجم کم، وزن سبک هنگام جابجایی در منزل و استحکام بالای آن به دلیل استفاده از فلز صنعتی سبک در ساختار آن و قابلیت مونتاژ و دمونتاژ است.

صرفه جویی در بودجه با خرید مبل تخت خواب شو

برای افرادی که در سرفصل هزینه‌های وسایل خواب نمی‌توانند بودجه زیادی را صرف کنند بهتر است که مبل تخت خواب شو بخرند و در واقع با یک تیر دو نشان بزنند. چون مبل تخت خواب شو دقیقا شبیه مبل راحتی است و بدین ترتیب هم در فضا صرفه جویی خواهید کرد هم در بودجه.

اما با توجه به تنوع زیاد این محصول انتخاب یک مبل تخت خواب شو مناسب نیاز به صرف دقت زیادی دارد.

مبل تختخواب شو بهتر است یا تخت؟

اغلب تخت‌های خانگی صرفا تک منظوره بوده، اما مبل تختخواب شو فروشگاه مبلینت دارای ویژگی‌های متعددی برای استفاده چند منظوره است مضافا به این که یک مبل راحتی هم محسوب می‌شود که قابلیت تخت شدن نیز دارد.
 
مبل تختخواب شو

چگونه می‌توان یک مبل تخت‌خواب شو با کیفیت انتخاب کرد؟

چند نکته برای خرید مبل تختخواب شو

بررسی اسکلت اصلی مبل تخت خواب شو موضوعی است که باید قبل از خرید توجه زیادی به آن کرد؛ که مثلا اگر قرار است مبل روزی حداقل دو بار باز و بسته شود، بدنه باید آنقدر مقاوم و محکم باشد که بتوان مدت زیادی از آن استفاده کرد. بهترین اسکلت‌های مبل‌های تختخواب شو از جنس فلز است، اما پایه‌های این مبل‌ها با توجه به روکش صندلی انتخاب می‌شود.

قسمت تختخواب مبل را به سمت خود بکشید. اگر هنگام بیرون آمدن سخت و دشوار بیرون آمد ودچار لق خوردن و تکان خوردن شد باید اطمینان پیدا کنید که این مبل کیفیت نامناسبی دارد و انتخاب مناسبی نیست.

فروشگاه مبلینت با بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص، پشتیبانی، حمل و نقل و خدمات پس از فروش امکان هرگونه خطا در محصول نهایی و در نهایت تحویل محصول به مشتری را به حداقل رسانده و یک اثر خوب و ماندگار، همراه با ضمانت در عرصه مبل تخت خواب شو را در سطح کشور تولید و به بازار‌های داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

ویژگی‌های مبل تختخواب شو مبلینت

کلاف تمام فلزی سبک و مستحکم:

کلاف تمام محصولات مبلینت از جنس فلز صنعتی سبک می‌باشد؛ و استفاده از شبکه‌های توری فلزی در سطوح نشیمن، خواب و قرار گرفتن یک لایه نمد ضخیم بر روی شبکه‌های توری امکان فرو رفتن تدریجی تشک در هنگام نشست و برخاست‌های زیاد بر روی مبل را به حداقل رسانده است.

نشیمن طبی مبل تخت خواب شو

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های مبل تختخواب شو، نشیمن آن است. در این نوع از دانسیته بالا استفاده شده و امکان فرورفتن تشک در اثر استفاده زیاد را به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش داده شده و از دفرمه شدن شکل ظاهری تشک جلوگیری می‌کند در ضمن طبی بودن تشک، از آسیب دیدن ستون فقرات جلوگیری می‌کند.

فضای باکس بزرگ زیر نشیمن مبل تخت خواب شو:

در تخت‌های ثابت امکان استفاده از فضای زیر تخت به عنوان گنجه وجود ندارد، اما در اکثر مدل‌های مبل تختخواب شو فروشگاه مبلینت فضای بزرگی زیر نشیمن آن در نظر گرفته شده که محل مناسبی برای نگهداری وسایل منزل، پتو، بالش و اسباب بازی‌های کودکان و ... است.

مکانیزم‌ها و یراق آلات:

یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که می‌تواند مبل را به صورت تخت شو ارائه دهد وجود مکانیزم‌ها و یراق آلات تاشونده و باز شونده پیچیده، ترکیبی و ساده است که در فروشگاه مبلینت این مکانیزم‌ها و یراق آلات از بهترین برند‌های داخلی و خارجی استفاده می‌شود.

پارچه‌های مبلی:

از دیگر مزایای مبل تختخواب شو مبلینت نوع پارچه‌های مبلی نانو و با گرماژ بالاست. این نوع از پارچه‌ها دارای ماندگاری بالا (پردوام) ضد لک و قابل شستشو با مواده شوینده مخصوص است.

ضمانت و خدمات پس از فروش

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک محصول در زمان خرید مبل و بعد از خرید داشتن ضمانت واقعی است.

تمامی محصولات فروشگاه مبلینت دارای ضمانت معتبر و همچنین دارای خدمات پس از فروش بلند مدت هستند. خدمات مبلینت شامل تامین قطعات مورد نیاز، مکانیزم‌ها، الگو و نقشه دوخت تمامی محصولات است و این نگرانی که بعد از چند سال دیگر آن محصول تولید نشود و پارچه آن دیگر قابل تعویض نباشد، وجود ندارد.

تنوع گروه محصولات:

مجموعه محصولات فروشگاه مبلینت شامل گروه‌های ذیل است:

مبل تخت خوابشو

مبل تختخواب شو خانگی
مبل مدرن تختخواب شو هتلی
مبل تختخوابشو بیمارستانی

تخت کمجا
نیم ست اداری

که برای دیدن لیست محصولات می‌توانید به آدرس سایت ذیل مراجعه فرمایید.

https://www.moblinet.com/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار