کد خبر: 957450
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
اصفهان ميزبان هیأت 13 نفره از فعالان صنعت گردشگري مجارستان
هیأت 13 نفره از فعالان موسسات گردشگري كشور مجارستان، همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان، 28 خرداد ماه سال جاري به اصفهان سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،اين گروه در جريان سفر خود به ايران، از شهرهاي شيراز (به عنوان خواهرخوانده شهر بوداپست، اصفهان و يزد به عنوان مثلث طلايي گردشگري ايران، ديدن مي كنند.

طي اين سفر، نمایندگان موسسات گردشگری مجارستان پس از بازدید از شهر اصفهان، با همکاری شهرداری اصفهان و نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان از يازدهمين نمایشگاه گردشگری شهر اصفهان که از 28 تا 31 خرداد (18 تا 21 ژوئن) در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد، بازديد كرده و در اين نمايشگاه، ضمن گفتگو با غرفه داران ايراني، فعالان صنعت گردشگري ايران و مسئولان حوزه گردشگري، با ظرفيت هاي شهر اصفهان در حوزه گردشگري بيشتر آشنا مي شوند. 

همچنين پيش بيني مي شود با توجه به پيشنهاد سفير ايران در مجارستان، نشست مشتركي بين اين هيأت و تعدادي از راهنمايان گردشگري ايران و مديران شهري تشكيل شود.

بازديد از جاذبه هاي گردشگري اصفهان و آشنايي نزديك اين هيأت با ميراث تاريخي اصفهان، معرفی کشور ایران و شهر اصفهان به عنوان مقصدی امن برای گردشگران خارجی و بررسي نحوه تبادل گردشگر میان شهرهای ایران و مجارستان، از جمله اهداف ميزباني از اين هيأت است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر