کد خبر: 957448
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: امسال سهمیه پیک هفتگی برای توزیع نیروی برق تبریز مشخص شده و ابتکار عمل در دست شرکت توزیع است.

عادل کاظمی با اشاره به وضعیت پیک پیش رو، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سهمیه پیک هفتگی مشخص شده است، امید می‌رود در صورتی که میزان مشارکت مشترکان در طرح‌های پاسخگویی بار به صورت عملی به حدود 90 مگاوات برسد، عبور از پیک بار کم عارضه‌ای خواهیم داشت.

وی برنامه‌های سال‌جاری شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای عبور از پیک سال 98 را چنین  تشریح کرد: امسال وزارت نیرو طرح ویژه‌ای به نام 098 را به کلیه شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع ابلاغ کرده است که به مفهوم خاموشی صفر در سال 98 است که طی آن هر یک از شرکت‌های برق موظف به انجام طرح‌های مدیریت مصرف ابلاغی و تهیه شده توسط شرکت‌های برق هستند.

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز هم مکلف به کاهش 110.1 مگاوات از پیک بار خود در قالب طرح‌های مختلف از جمله همکاری 24 ساعته، TOU (زمان استفاده)، تغییر ساعات کاری ادارات، ذخیره عملیاتی، استفاده از فناوری‌های نوین و ... شده است و این برنامه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به راه‌های برون رفت برای پرهیز از اعمال خاموشی بیان کرد: با مطالعاتی که از روی سابقه پیک بار سال گذشته و در نظر گرفتن متوسط رشد بار برای سال‌جاری انجام شده، در صورت جلب مشارکت به همان میزان که برای شرکت توزیع نیروی برق تبریز سهمیه‌بندی شده است، امیدواریم تابستان بدون خاموشی داشته باشیم.

وی خاطرنشان شد: البته توفیق در این زمینه به همکاری مستقیم مشترکین در تمامی بخش‌ها وابسته است و انتظار می‌رود همشهریان عزیز با مشارکت حداکثری در رعایت الگوی مصرف ما را در این راه همراهی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر