کد خبر: 957407
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
جزئیاتی درباره دیدار دختر بازیگر و سخنگوی شورای نگهبان
به دنبال انتشار خبری درباره انتخاب پگاه آهنگرانی به عنوان ناظر شورای نگهبان برای نظارت بر انتخابات سال ۹۸ مجلس شورای اسلامـی، جـزئیاتی درباره طرح ساخت مستند توسط این بازیگر منتشر شد.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: انتشار خبر دیدار پگاه آهنگرانی با عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان و انتخاب وی به عنوان ناظر انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، باعث شد تا سهیل کریمی مستندساز که در آن دیدار حضور داشت، توضیحاتی را درباره آن ارائه دهد. کریمی در گفت و گو با «تسنیم»، درباره دیدار با سخنگوی شورای نگهبان، گفت: دوشنبه هفته گذشته همراه با خانم آهنگرانی با آقای کدخدایی دیدار کردیم. هماهنگی این دیدار توسط بنده انجام شد و حدود یک ماه طول کشید تا این ملاقات انجام شود. در دیدار سه ساعته با سخنگوی شورای نگهبان درباره شبهات انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ سؤال پرسیدیم و تصویربرداری کردیم.
وی افزود: آقای کدخدایی از این دیدار خیلی راضی بود و اصرار داشت تا دوستان دیگری از نخبگان فرهنگی و سیاسی که درباره انتخابات شبهه دارند به شورای نگهبان بروند تا درباره سؤال‌هایشان گپ بزنند و گفت‌وگو کنند. سخنگوی شورای نگهبان چهار بار تأکید کرد که خانم آهنگرانی در انتخابات امسالِ مجلس باید به عنوان ناظر شورای نگهبان حضور داشته باشد. خانم آهنگرانی گفت: اصلاً رأی نمی‌دهد، اما باز آقای کدخدایی گفت: مسئله نظارت مهم است و مهم نیست که ایشان رأی می‌دهد یا خیر. دلیل این مسئله و تأکید آقای کدخدایی، سؤال من بود. از سخنگوی شورای نگهبان پرسیدم وقتی ما اعتقاد داریم که همه انتخابات‌هایمان سالم بوده است چرا به ناظران بین‌المللی اجازه حضور و نظارت بر فرآیند‌های داخلی را نمی‌دهیم؟ کدخدایی گفت: این کار توهین به شعور مردم است، چون حدود ۵۰۰ هزار نفر شبکه نظارتی شورای نگهبان از میان همین مردم انتخاب شده و آن‌ها هستند که کار نظارت بر سلامت انتخابات را پیش می‌برند.
کریمی درباره همکاری با پگاه آهنگرانی برای ساخت مستند، گفت: تولید مستند مشترک من و خانم آهنگرانی یک سال است که شروع شده و قرار است در دو اپیزود راجع به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ فیلم بسازیم. هر دو فعال سیاسی هستیم، اما در دو جناح مختلف که سؤالات بسیاری درباره انتخابات داریم. خیلی از مسائل راجع به انتخابات گفته شد، خیلی از مسائل پوشیده ماند و زیر غبار مدفون شد، اما ما تصمیم داریم تا جواب سؤال‌هایمان را پیدا کنیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
MHM
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
میشه اسم امثال ایشون رو انقدر تکرار نکنید. فعالیت های ایشون با اون سابقه ای که در فتنه ۸۸ دارن، چه اهمیتی داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
چطور می خواد مسند بسازه ایشون با سابقه ای که داشته؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار