کد خبر: 957393
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
مأموران پلیس جسد زن ناشناسی را در فضای سبز کنار بزرگراه آزادگان در جنوب تهران در حالی کشف کردند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.
به گزارش خبرنگار ما، قبل از ظهر امروز مردی با اداره پلیس تماس گرفت و اعلام کرد جسد زنی را در حوالی بزرگراه آزادگان مشاهد کرده‌است. با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۵۲ خانی‌آباد برای بررسی موضوع راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه که فضای سبز تقاطع بزرگراه آزادگان و شهید کاظمی است با جسد خونین زنی روبه‌رو شدند که با بیش از ۱۰‌ضربه چاقو به کام مرگ رفته بود.
مردی که موضوع را به مأموران خبر داده بود، گفت: من هر روز از این محل به صورت پیاده به محل کارم که آن طرف بزرگراه است، می‌روم. لحظاتی قبل در حال عبور بودم که چشمم به این جسد افتاد. ابتدا فکر کردم این زن خوابیده است، اما وقتی به آن نزدیک شدم و دیدم خونی است بلافاصله با اداره پلیس تماس گرفتم و حادثه را اطلاع دادم.
مأموران در بررسی‌های بعدی هیچ مدارک هویتی از مقتول کشف نکردند. بنابراین مأموران جسد را به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن هویت آن به پزشکی قانونی منتقل کردند. از سوی دیگر که کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی برای تحقیق در محل حاضر شده بودند، دریافتند مقتول به احتمال زیاد در محل دیگری به قتل رسیده‌است و عامل یا عاملان آن جسد را پس از قتل به این مکان منتقل و رها کرده‌اند. پزشکی قانونی هم در محل اعلام کرد حدود ۵ تا ۱۸ ساعت از مرگ زن ناشناس گذشته است.
مأموران در تلاشند تا قاتل یا قاتلان زن ناشناس را شناسایی و پس از دستگیری زوایای پنهان آن را بر ملا کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار