کد خبر: 957364
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
یک مرد ۴۸ ساله اهل «میامی» اقدام به کلاهبرداری و سرقت اموال از دیگران با جعل هویت خود به عنوان یک شاهزاده سعودی کرده بود.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «آنتونی گیگناک» مرد ۴۸ ساله آمریکایی بعد از اثبات کلاهبرداری از دیگران از طریق جا زدن خود به عنوان یک شاهزاده عربستان سعودی به ۱۸ سال زندان محکوم شده است.

بنا بر گزارش «دیلی صاباح»، «سیسیلیا آلتوناگا» قاضی آمریکایی حکم مجازات آنتونی گیگناک اهل ایالت میامی را در پرونده کلاهبرداری و شیادی از دیگر افراد با استفاده از جعل هویت خود به عنوان یک شاهراده سعودی را اعلام کرد.

به گفته دادستان‌های آمریکایی، گیگناک ۴۸ ساله که با جعل اسناد و مدارک خود را «سلطان بن خالد آل سعود» معرفی می‌کرد، حداقل هشت میلیون دلار از اموال دیگران را سرقت کرده بود.
 
جعل هویت شاهزاده سعودی
«آنتونی گیگناک»
 
این آمریکایی اهل میامی، با اموال دیگران یک خودروی فراری و ساعت‌های گران قیمت «رولکس» خریده و یک دستگاه آپارتمان شیک در جزیره «ساوت فلوریدا» کرایه کرده بود.

آنتونی گیگناک در ماه مارس به اتهام‌های خود در زمینه کلاهبرداری، جعل هویت یک دیپلمات و برخی دیگر از جرایم اقرار کرده بود.

دادستان‌های آمریکا گفته‌اند که او حداقل ۱۱ بار به دلیل جا زدن خود به عنوان یک شاهزاده سعودی دستگیر شده بود.

ده‌ها نفر با این تصور که گیگناک شاهزاده سعودی است و به منظور سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف، پول‌های زیادی به حساب بانکی او واریز کرده بودند

گیگناک کلمبیایی‌تبار، در سنین خردسالی به همراه خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده بود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار