کد خبر: 957306
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
مردی که متهم است با همدستی یکی از دوستانش در شهرستان سنندج دو نفر را با شلیک گلوله به قتل رسانده‌است پس از فرار به تهران هنگام کار در نانوایی دستگیر شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل مأموران شهرستان سنندج با تماس تلفنی شهروندی از درگیری مرگباری در یکی از خیابان‌های شهر با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل دو مرد جوان با شلیک گلوله مرد ناشناسی به قتل رسیده‌اند و عاملان هم با خودروی پژویی از محل گریخته‌اند.
یکی از شاهدان گفت: دو مقتول داخل خیابان در حال رفتن بودند که خودروی پژویی با دو سر نشین راه آن‌ها را سد کرد. ثانیه‌هایی بعد یکی از سرنشینان از خودرو پیاده شد و با شلیک چند گلوله دو مرد داخل خیابان را به قتل رساند و سپس به سرعت سوار خودرو شد و از محل گریختند. مأموران در ادامه تحقیقات موفق به شناسایی عاملان این حادثه شدند، اما بررسی‌های آن‌ها نشان داد دو متهم پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته‌اند. بدین ترتیب مأموران جست‌وجو برای دستگیری دو متهم را آغاز کردند تا اینکه دریافتند یکی از متهمان به تهران گریخته و زندگی مخفیانه‌ای را شروع کرده است.
پس از این مأموران با گرفتن نیابت قضایی راهی پایتخت شدند و متهم را که در یک نانوایی مشغول به کار بود روز جمعه شناسایی و دستگیر کردند.
متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. وی مقابل قاضی کامران رضوانی، بازپرس شعبه هشتم با انکار قتل در شرح ماجرا گفت: من با دو مقتول مشکل و اختلافی نداشتم، اما یکی از دوستانم به نام قنبر از قبل با آن‌ها اختلاف و درگیری داشت. روز حادثه قنبر سوار خودرو من شد و خواست با هم داخل خیابان دور دور کنیم. من خبر نداشتم او قصد قتل دارد، اما او نقشه قتل را بدون اینکه به من اطلاع بدهد طراحی کرده بود. در حال گشت‌زنی بودیم که قنبر آن‌ها را داخل خیابان دید و از من خواست خودرو را متوقف کنم. او بلافاصله از خودرو پیاده شد و به سراغ آن‌ها رفت و ناگهان اسلحه شکاری که از قبل زیر لباسش پنهان کرده بود بیرون آورد و به سمت دو نفر گرفت. من انتظار نداشتم شلیک کند، اما او خیلی عصبانی بود و چند تیر به سوی آن‌ها شلیک کرد و بعد هم سریع سوار خودرو من شد و با داد و فریاد از من خواست حرکت کنم. در حالی که گیج و مبهوت مانده بودم شروع به حرکت کردم و از محل گریختیم. ساعتی بعد از حادثه او از خودروام پیاده شد و دیگر نفهمیدم به کجا فرار کرد. در چنین شرایطی من هم از ترس به تهران گریختم و در نانوایی مشغول به کار شدم تا اینکه مأموران رد مرا زدند و دستگیر شدم.
متهم در پایان به دستور قاضی رضوانی برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس‌آگاهی سنندج قرار گرفت تا به محل حادثه منتقل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار