کد خبر: 957305
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
مردی که متهم است از ۱۳‌سال قبل در یکی از محله‌های شهرستان کرمانشاه به خاطر فحاشی مرتکب قتل شده‌است با پرداخت دیه موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شد. متهم به زودی از جنبه عمومی جرم محاکمه و سپس آزاد می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ۲۱‌فروردین‌سال‌۱۳۸۵ بود که مأموران پلیس کرمانشاه از درگیری خونین دو مرد جوان در یکی از خیابان‌ها با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل دو مرد جوان به نام‌های بهرام و قادر با هم درگیر شده‌اند که در جریان آن قادر با ضربه چاقو بهرام زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود. همزمان با ادامه تحقیقات از بیمارستان طالقانی کرمانشاه خبر رسید که قادر بر اثر شدت خونریزی فوت کرده است. بدین ترتیب با قتل قادر پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و بهرام به عنوان قاتل تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و در نهایت مأموران ساعتی پس از حادثه قاتل را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل گفت: من مقتول را می‌شناختم و قبل از حادثه بار‌ها به خاطر اینکه او به من فحاشی می‌کرد با هم درگیر شده بودیم. او همیشه به من فحاشی می‌کرد و روز حادثه هم داخل خیابان همراه دوستش سوار موتورسیکلت بودند که به من رسیدند. مقتول با دیدن من موتورسیکلتش را متوقف کرد و به من فحش ناموسی داد. سپس از جیبش چاقویی بیرون آورد و زیر گلویم گذاشت. او هیکلش از من درشتر بود و من زورم به او نمی‌رسید به همین خاطر برای دفاع از خودم چاقویی که همراه داشتم از جیبم بیرون آوردم. در حالی که تلاش می‌کردم از دستش خلاص شوم مقتول دستش را باز کرد که چاقو به سینه‌اش اصابت کرد و زخمی شد. وی در پایان گفت: من قصد قتل نداشتم و می‌خواستم از دست او فرار کنم به همین خاطر از چاقو استفاده کردم تا او را بترسانم که این اتفاق افتاد.
متهم پس از تحقیقات تکمیلی با درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد. در حالی که متهم پس از ۱۳‌سال زندان در انتظار چوبه دار به سر می‌برد اولیای دم با میانجیگری فعالان رسانه اعلام کردند در صورتی که متهم ۱۵۰‌میلیون تومان به عنوان دیه پرداخت کند رضایت می‌دهند. بعد از آن بود که خانواده قاتل با کمک مرد خیری مبلغ ۱۵۰‌میلیون تومان به خانواده مقتول پرداخت کردند و بدین ترتیب اولیای‌دم رضایت نامه کتبی خود را به شعبه اجرای احکام دادسرای کرمانشاه تحویل دادند.
متهم به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه محاکمه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار