کد خبر: 957282
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
دومین برد در دومین بازی شاگردان کولاکوویچ در لیگ ملت‌ها
والیبالیست‌های کشورمان قدم دوم را هم در لیگ ملت‌های والیبال محکم پشت سر گذاشتند و با شکست ۳ بر صفر چین دومین بردشان را جشن گرفتند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: شاگردان کولاکوویچ پس از برد ۳ بر یک مقابل ایتالیا در شروع لیگ ملت‌های والیبال، دیروز در دومین بازی‌شان در هفته اول به مصاف چین رفتند. کولاکوویچ برای این بازی از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد و تیم کشورمان در این مسابقه هم توانست با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های (۲۲ - ۲۵، ۱۸ - ۲۵ و ۲۱ - ۲۵) تیم میزبان را شکست دهد. تیم ایران در این مسابقه ۵۱ امتیاز از اسپک، ۳ امتیاز از دفاع، ۵ امتیاز از سرویس و ۱۶ امتیاز از خطا‌های حریف کسب کرد.
این در حالی است که چینی‌ها ۲۹ امتیاز از اسپک، ۸ امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و ۲۳ امتیاز از خطای تیم ایران به دست آوردند. در پایان این مسابقه امیر غفور، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با کسب ۱۹ امتیاز عنوان امتیاز‌آور‌ترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد و در مقابل ژجیا ژانگ در تیم ملی چین هم موفق به کسب ۸ امتیاز برای تیمش شد. غفورکه به نظر می‌رسد این روز‌ها در اوج آمادگی به سر می‌برد در بازی با ایتالیا هم عملکرد درخشانی داشت و توانسته بود عنوان امتیازآور‌ترین بازیکن را به خودش اختصاص دهد.
تیم ملی ایران امروز از ساعت ۱۲:۳۰ در آخرین بازی هفته نخست خود به مصاف آلمان می‌رود. آلمان در بازی دوم خود دیروز با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ایتالیا شد و در روز اول هم توانست تیم چین را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار